Babette Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Av en eller annen grunn synes jeg ikke blonde mennesker er så pene. De kan jo ha pene trekk, men det blonde håret ødelegger helhetsintrykket... Hehe, det er tydelig at follka bak the Swan på TV 3 har helt motsatt syn: Etter forvandlingen har samtlige langt, blondt hår, uansett opprinnelig farge og lengde på håret. Og de ser ganske like ut, bl.a. med nye, kritthvite tenner på tørk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Hehe, det er tydelig at follka bak the Swan på TV 3 har helt motsatt syn: Etter forvandlingen har samtlige langt, blondt hår, uansett opprinnelig farge og lengde på håret. Og de ser ganske like ut, bl.a. med nye, kritthvite tenner på tørk. Har du lagt merke til at alle har fått lik munn? Sånn litt nedovermunn når de smiler. Jeg synes de ser litt merkelige ut jeg selv om mange blir veldig fine i kroppen. Men det er ikke rart slik som de har trena og sugd ) 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Hvorfor synes "alle" at Johnny Depp er pen når han egentlig ikke er det da? "Alle" har ikke samme smak, selv om nok mange har det akkurat i denne sammenhengen. Og Depp er et av de bedre mannebein jeg kan hvile øynene på. At andre finner ham ordinær er da helt i orden. At folk er blinde kan de jo ikke noe for. ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Har du lagt merke til at alle har fått lik munn? Sånn litt nedovermunn når de smiler. Jeg synes de ser litt merkelige ut jeg selv om mange blir veldig fine i kroppen. Men det er ikke rart slik som de har trena og sugd ) Ja, de blir ofte litt rare i munnen. Kanskje de nye tenna tar mere plass enn de gamle? Hun ene i dag (hun med utvekst på nesa)fikk i alle fall veldig tenna på tørk. Jeg lurer på hvor utbredt det er at folk lar være å gå til tannlegen i 10 år og lar tennene forfalle. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Ja, de blir ofte litt rare i munnen. Kanskje de nye tenna tar mere plass enn de gamle? Hun ene i dag (hun med utvekst på nesa)fikk i alle fall veldig tenna på tørk. Jeg lurer på hvor utbredt det er at folk lar være å gå til tannlegen i 10 år og lar tennene forfalle. Hi hi, falsettkroner? Jeg har ikke sett i dag. Det med tannlegen skjønner ikke jeg heller. Trodde alle gikk til tannlegen minst en gang i året for å sjekke, jeg går to ganger selv om jeg aldri har hull. Kanskje det er bare oss som er før fluorgenerasjonen. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Har du lagt merke til at alle har fått lik munn? Sånn litt nedovermunn når de smiler. Jeg synes de ser litt merkelige ut jeg selv om mange blir veldig fine i kroppen. Men det er ikke rart slik som de har trena og sugd ) Det er ikke mange av dem som blir ordentlig pene nei, men hun som vant det første året, ble pen, synes jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.