Gå til innhold

MÅ ned i vekt

Gjest Snart "lille" persille

Anbefalte innlegg

Gjest Snart "lille" persille
Skrevet

Har gått ned 2 kg på 5 dager men må ned mest mulig til de neste 4 dagene. Hva gjør jeg? Vet det kan bli j.. tøft, men MÅ. Noen kroppsbyggere her? Eller andre med erfaring med konkurransevekt? Skal ikke konkurrere altså, men trenger proffe råd. Ikke fra bullemikere, har ikke tenkt å returnere noe jeg har spist altså.

Gjest vioola
Skrevet

funker ikke sånn.

Kutt ut salt ,spis minimalt.

men du går opp med engang igjen da.

ta en av de fastekurene hvis du absolutt må ned i vekt. du får kjøpt de på helsekost. v

Skrevet

Det eneste du kan gjøre for å gå ned så fort er utsulting. Dette er for det første usundt, og for det andre vil kiloene komme rett tilbake når du begynner å spise igjen.

"...................................."

Skrevet

funker ikke sånn.

Kutt ut salt ,spis minimalt.

men du går opp med engang igjen da.

ta en av de fastekurene hvis du absolutt må ned i vekt. du får kjøpt de på helsekost. v

badstue, og alt annet som faar deg til aa svette. det er mye brukt i kroppsbyggermiljoe og annen kampsport der grammene teller foer innveiing. unngaa aa drikke

Skrevet

Nutrilett?

Koster 20,- kr for tre dagers pakning på Rimi tror jeg.

Skrevet

badstue, og alt annet som faar deg til aa svette. det er mye brukt i kroppsbyggermiljoe og annen kampsport der grammene teller foer innveiing. unngaa aa drikke

Det du gir råd om her er livsfarlig, og jeg håper webbis sletter innlegget! Man blir ikke slankere av å ta badstu og å la være å drikke! Man blir slapp og syk!

Skrevet

Innen kampsport e.l brukes slikt bare hvis det er snakk om noen få gram. Det sier seg selv at man ikke kan utøve en krevende utholdenhetsidrett når man er dehydrert.

"...................................."

Skrevet

Det var jo et eksmplarisk flott råd å gi.

Gjest Persille
Skrevet

Hm, visste ikke at jeg skulle slanke meg...

*forundret*

bugge -jenta
Skrevet

Hvis du ikke skal konkurrere, hvorfor må du ned da?

Selv hadde jeg store planer om en liten rød kjole som sitter fint når jeg er 62 kg i et bryllup jeg skal i, men innser at det blir en annen som går fint med 64 kg. Det ble nå en gang slik at jeg ikke gikk ned disse usle to kiloene som skulle til, men det er ikke verdt å mishandle kroppen av den grunn.

Det må i tilfelle være for en brudekjole som er bestilt og betalt. Fire dager er uansett for liten tid.

Men nå skriver du ikke hvorfor du MÅ ned i vekt.

Jeg sverger til den sunne måten, og hvis ikke det går, får det heller være.

Vh bugge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...