Gjest Wer bist du? Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Jeg har en liten CD-receiver med aluminiumsfront. Når den står på stand-by, kjennes det ut som om det er litt spenning i fronten, det "dirrer" når jeg stryker fingeren over den. Dette forsvinner når jeg trekker ut kontakten. Ellers på anlegget kjenner jeg ikke noe, det er i et annet metall . Hva kan det være for noe? 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det _kan_ være noe seksuelt anliggende. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det _kan_ være noe seksuelt anliggende. var ikke akkurat den typen spenning jeg snakket om, nei... 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Hmmm...jordfeil? Det må jo være på primærsiden av trafoen (fra stikkontakten) - likespenningen inne i selve forsterkeren kjenner man ikke. "..................................." 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Hmmm...jordfeil? Det må jo være på primærsiden av trafoen (fra stikkontakten) - likespenningen inne i selve forsterkeren kjenner man ikke. "..................................." jordfeilvarsleren lyser ikke så da satser jeg på at det ikke er det. merksnodig, men sikkert ikke farlig 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 jordfeilvarsleren lyser ikke så da satser jeg på at det ikke er det. merksnodig, men sikkert ikke farlig Vel - et eller annet overslag må det nesten være. Det skal ikke være strømførende i fronten :-) "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.