kilo Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Fikk for noen aar siden en smell i venstre del av ryggen da jeg loeftet tungt. Jeg er naa 39 aar. Har vaert aktiv og gaatt mye tur i skogen i aarene etter. For 4 mnd siden gled jeg og fikk en ny smell. Dette har medfoert smerter i stoerre og mindre grad i de siste mnd. Faar mest vondt naar jeg sitter mye stille. Jeg er bedre om morgenen etter aa ha sovet. Naar jeg gaar med lange steg eller loeper stikker det i ryggen og ett omraade blir numment. Vanligvis er det i setemuskelaturen men noen ganger kjenner jeg det ogsaa ned i beinet. Er for tiden i utenlandstjeneste, kan derfor ikke kontakte noen lege for oeyeblikket. Driver med styrektrening men er usikker paa hvilke oevelser som det loenner seg aa ta og ogsaa hva som ikke loenner seg aa gjoere. Med hilsen Kilo 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/188553-vondt-i-nedre-vside-ryggrumpeball/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.