Gå til innhold

Vondt i nedre v.side rygg/rumpeball

Anbefalte innlegg

Fikk for noen aar siden en smell i venstre del av ryggen da jeg loeftet tungt. Jeg er naa 39 aar. Har vaert aktiv og gaatt mye tur i skogen i aarene etter. For 4 mnd siden gled jeg og fikk en ny smell. Dette har medfoert smerter i stoerre og mindre grad i de siste mnd. Faar mest vondt naar jeg sitter mye stille. Jeg er bedre om morgenen etter aa ha sovet. Naar jeg gaar med lange steg eller loeper stikker det i ryggen og ett omraade blir numment. Vanligvis er det i setemuskelaturen men noen ganger kjenner jeg det ogsaa ned i beinet. Er for tiden i utenlandstjeneste, kan derfor ikke kontakte noen lege for oeyeblikket. Driver med styrektrening men er usikker paa hvilke oevelser som det loenner seg aa ta og ogsaa hva som ikke loenner seg aa gjoere. Med hilsen Kilo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188553-vondt-i-nedre-vside-ryggrumpeball/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...