Gå til innhold

Spontan abort...?

Anbefalte innlegg

Gjest Helst ikke nå!
Skrevet

Jeg er gravid i ca uke 5, altså ikke veldig langt kommet...!

Var på en undersøkelse med UL her om dagen og legen kunne ikke se at jeg var gravid. Tok en HcG blodprøve og skulle komme igjen om et par dger.

Hun sa jeg kunne ha spontanabortert eller at fosteret kunne ligge utenfor livmoren! Skulle si i fra hvis jeg begynte å blø.

Jeg har litt blod nå, ikke sånn at det renner, men blod i trusa og på papiret, men det er litt brun aktig, ikke helt friskt som mensen blod liksom...

Har ikke hatt noe veldig vondt i magen, men litt sånn innimellom.

Må nevnes at jeg ikke føler meg gravid som ved tidligere svangerskap. Ikke er jeg trøtt, ikke kvalm og ikke spreng i brystene, men mensen er forsinket og gravi testen tydlig positiv.

Vil det ikke komme en stor blødning men kanskje litt klumper eller noe hvis man spontan aborterer?

Tror du jeg har abortert eller kanskje er gravid utenfor livmoren??

Er litt engstelig jeg nå!

Og burde jeg ta kontakt med sykehuset bare for disse småblødningene, eller tror du hun mente hvis jeg fikk skikklig styrt blødninger??

Dette ble langt, men håper kanskje noen tar seg tid:o)

Gjest trultemor25
Skrevet

Er du gravid utenfor livmoren så ville du hatt sterke smerter vil jeg tro.

Skrevet

Hvorfor trodde din lege at du hadde spontanabortert da? Det er jo rimelig tidlig, så det er ikke så lett å finne noe da -- er vel etter uke 6-7 at man finner tegn til liv på UL.

Har forøvrig hatt svangerskap både med og uten "typiske" symptomer, og i det ene med symtomer så endte det opp i en MA (selv om jeg fortsatte å ha symtomene) så akkurat det ville jeg ikke tatt for god kriterie om hvorvidt du er gravid eller ikke da. Er og mange som ikke tror eller føler seg gravide selv ikke med symtomer, for det virker så uvirkelig/for godt til å tro.

Gjest krysser fingrene for deg nå.
Skrevet

Jeg har mistet tre ganger og alle gangene har det begynt med litt brun utflod for siden å bli MYE blod som man er vant til ved menstruasjon. Klumper kommer også.

Alle gangene hadde jeg ikke tegn på graviditet. Har gjennomført en graviditet og da gikk jeg kvalm fra uke to og i tre måneder.

Så ingenting er likt fra menneske til menneske og du må være tålmodig og håpe at du er i en kategori som de som har svart deg tidligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...