Reg@l Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Noen som har teksten til "This town ain't big enough for the both of us" med Ole Evenrude? Finner den ikke på nettet... 0 Siter
Gjest Simiana Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Bruk Google og skriv i søkefeltet: "This town * big enough for the both of us" lyrics. Du får masse treff. 0 Siter
oslogutt Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Som så mye annet "nytt" er dette en gammel hit. Denne gang av Sparks, fra 70-tallet. Prøv å søke med de så kanskje det går bedre. 0 Siter
Reg@l Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 Bruk Google og skriv i søkefeltet: "This town * big enough for the both of us" lyrics. Du får masse treff. Jeg vet det, men det er feil sanger jeg får opp. Den jeg skal ha teksten til er den som Ole I'dole sang i sin tid. 0 Siter
Gjest Simiana Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jeg vet det, men det er feil sanger jeg får opp. Den jeg skal ha teksten til er den som Ole I'dole sang i sin tid. Trodde det var samme teksten, jeg. Sorry. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.