Gjest ikke svada-svar please... Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Jeg spiser mindre og går turer med en gang jeg får anledning. Men siden jeg må være innendørs (liten avlastningsmulighet) med småbarn om kvelden, så lurte jeg på om noen har noen slanketips. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det holder ikke bare å spise mindre, man må også spise "bedre". Mye fiber, lite sukker/fett som en slik "tommelfingerregel". Å røre på seg er et must når man ønsker å legge om livsstilen, og helt seriøst - har du ikke mulighet til å reise ut om kvelden (eller dagen, for den saks skyld), så er en treningsvideo glimrende å ha hjemme. Noen sverger til sykkel, det synes jeg er drepende kjedelig, så når gubben er bortreist bruker jeg en gammel Jane Fonda-video å trimme til. Billig er det også om man allerede har video/DVD! Lykke til! 0 Siter
Gjest pilates ? Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det holder ikke bare å spise mindre, man må også spise "bedre". Mye fiber, lite sukker/fett som en slik "tommelfingerregel". Å røre på seg er et must når man ønsker å legge om livsstilen, og helt seriøst - har du ikke mulighet til å reise ut om kvelden (eller dagen, for den saks skyld), så er en treningsvideo glimrende å ha hjemme. Noen sverger til sykkel, det synes jeg er drepende kjedelig, så når gubben er bortreist bruker jeg en gammel Jane Fonda-video å trimme til. Billig er det også om man allerede har video/DVD! Lykke til! er det ikke det som er så "in" nå da ? Jeg har ikke prøvd det jeg (selv om jeg absolutt burde), men jeg hører så mye om det. 0 Siter
Gjest eller yoga u/t Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 er det ikke det som er så "in" nå da ? Jeg har ikke prøvd det jeg (selv om jeg absolutt burde), men jeg hører så mye om det. . 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jeg er veldig glad i min ergometersykkel. Og den er akkurat det du gjør den til. Du kan lese avisa, lese bøker, blad, se på video eller tv,høre på musikk, og da går tiden ufattelig fort. Jeg kan sykle akkurat så sakte jeg vil, og det gjør terskelen lav for å sette seg oppå setet. Anbefales. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Ergometersykkel er kjempebra. Sykle så du svetter og du garanert ned i vekt. Dessuten kan du som det er skrevet under her gjøre andre ting samtidig. Hele vinteren sykler jeg til frokost-TV og har tre koselige morgenstunder på den måten. Foretrekker jogging på denne tiden, men siden du er bundet til å være innendørs: Skaff deg en ergometersykkel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.