Gjest rådvill romantikker Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Er så forelsket, han er bare nydelig. Men han tror meg ikke et sekund når jeg sier det. Hvordan bevise sin kjærlighet for en som mistror noe så avsindig? Vet ikke en gang om han vil ha meg, men han skal i alle fall vite at for meg er han nr. 1 og den eneste. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Hvis han ikke vil ha deg så ligg bare unna. Det er patetisk og pinlig på dine vegne om du stadig erkjenner ditt livs kjærlighet til en mann som ikke vil ta imot den. Du har tydeligvis gjort ham oppmerksom på at du er interessert, la det bli med det. 0 Siter
Moraki Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Hvis han ikke vil ha deg så ligg bare unna. Det er patetisk og pinlig på dine vegne om du stadig erkjenner ditt livs kjærlighet til en mann som ikke vil ta imot den. Du har tydeligvis gjort ham oppmerksom på at du er interessert, la det bli med det. Helt enig. Mannfolk som stadig får bekreftet at vi vil ha dem, blir høye på pæra og nøyer seg med det. Vær isdronning hvis han ikke viser videre interesse. DA blir han nok interessert, hvis han i det hele tatt er det da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.