Gå til innhold

Forelsket og mistrodd

Anbefalte innlegg

Gjest rådvill romantikker
Skrevet

Er så forelsket, han er bare nydelig. Men han tror meg ikke et sekund når jeg sier det. Hvordan bevise sin kjærlighet for en som mistror noe så avsindig? Vet ikke en gang om han vil ha meg, men han skal i alle fall vite at for meg er han nr. 1 og den eneste.

Skrevet

Hvis han ikke vil ha deg så ligg bare unna. Det er patetisk og pinlig på dine vegne om du stadig erkjenner ditt livs kjærlighet til en mann som ikke vil ta imot den.

Du har tydeligvis gjort ham oppmerksom på at du er interessert, la det bli med det.

Skrevet

Hvis han ikke vil ha deg så ligg bare unna. Det er patetisk og pinlig på dine vegne om du stadig erkjenner ditt livs kjærlighet til en mann som ikke vil ta imot den.

Du har tydeligvis gjort ham oppmerksom på at du er interessert, la det bli med det.

Helt enig. Mannfolk som stadig får bekreftet at vi vil ha dem, blir høye på pæra og nøyer seg med det. Vær isdronning hvis han ikke viser videre interesse. DA blir han nok interessert, hvis han i det hele tatt er det da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...