Gå til innhold

Tatovering

Anbefalte innlegg

Gjest tatoo kongen
Skrevet

Jeg skal tatovere navnet mitt på arabisk, det skal være arabisk kalligrafi. Søker etter sider på nettet men finner søren meg ingen. Kan dere hjelpe meg?

Gjest den ekte noor
Skrevet

Det hjelper de deg vel med i tattoosjappa, regner ikke med at du skal gjøre det selv? Og få det for guds skyld dobbeltsjekket av noen, du skal ha det på kroppen resten av livet.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Det hjelper de deg vel med i tattoosjappa, regner ikke med at du skal gjøre det selv? Og få det for guds skyld dobbeltsjekket av noen, du skal ha det på kroppen resten av livet.

Skrevet
  den ekte noor skrev (På 20.6.2005 den 19.12):

Hadde vært konge hvis han etter x antall år oppdaget at det sto "diarè", for eksempel ;-)

Gjest den ekte noor
Skrevet
  muriel skrev (På 20.6.2005 den 19.20):

Hadde vært konge hvis han etter x antall år oppdaget at det sto "diarè", for eksempel ;-)

Hehe, ja, ikke sant:)

Men fra spøk til revolver, så tror jeg det var David Beckham eller no, som fikk et navn tatovert på seg, og oppdaget etterhvert at det var feilstavet. Kjipt! :)

Skrevet
  den ekte noor skrev (På 20.6.2005 den 19.28):

Hehe, ja, ikke sant:)

Men fra spøk til revolver, så tror jeg det var David Beckham eller no, som fikk et navn tatovert på seg, og oppdaget etterhvert at det var feilstavet. Kjipt! :)

Ja, eller som i en av vitsetegningene til Øverli (det er jo så populært med kinesiske tegn for tida):

De kinesiske turistene kikker på den hippe tattisen, og lurer på hvorfor i all verned vedkommende har tatovert "gonorè" på seg..?

Hehe!

Skrevet
  muriel skrev (På 20.6.2005 den 20.47):

Ja, eller som i en av vitsetegningene til Øverli (det er jo så populært med kinesiske tegn for tida):

De kinesiske turistene kikker på den hippe tattisen, og lurer på hvorfor i all verned vedkommende har tatovert "gonorè" på seg..?

Hehe!

Jeg hørte om en som strikket en genser med noen kinesiske tegn. Hun hadde funnet dem på en meny.

Hun sluttet å bruke genseren da en kineser fortalte henne hva det sto.

"En god, men billig rett"...

hare1365380455
Skrevet
  Atene skrev (På 20.6.2005 den 21.07):

Jeg hørte om en som strikket en genser med noen kinesiske tegn. Hun hadde funnet dem på en meny.

Hun sluttet å bruke genseren da en kineser fortalte henne hva det sto.

"En god, men billig rett"...

Og det er de som skal ha fått tatovert kinesiske tegn som tatovøren hentet fra en meny....

Gjest gortexa
Skrevet

Tatoveringer er da iferd med å bli veldig harry??

Gjest gortexa
Skrevet

Gjest quando
Skrevet

Gjest quando
Skrevet

Skrevet
  quando skrev (På 20.6.2005 den 21.16):

Det eneste "harry" ved tatovering er fjols som kaster seg på en motebølge uten å ha noen gjennomtenkt grunn eller lyst på det.

"................................."

Skrevet
  quando skrev (På 20.6.2005 den 21.16):

Kanskje...på lik linje med masseutsendte innlegg :-)

Gjest quando
Skrevet
  muriel skrev (På 21.6.2005 den 20.54):

Kanskje...på lik linje med masseutsendte innlegg :-)

Du skal altså "ta" MEG for utsagn om tatoveringer jeg hører snart hver eneste dag?

Gjest quando
Skrevet
  Prozak skrev (På 21.6.2005 den 0.42):

Det eneste "harry" ved tatovering er fjols som kaster seg på en motebølge uten å ha noen gjennomtenkt grunn eller lyst på det.

"................................."

Det er da både fjols og andre som har kastet seg på tatoveringsmoten som nå har vart i 8-10 år? Åssen skiller man fjolsene med tatovering fra de seriøse med tatovering, når de alle har fått den utført under motebølgen? En motebølge er en motebølge, og en tatovering er en tatovering. Det er ingen som er noe mer "kvalifiserte" tatoveringsbærere enn andre.

ShitDiddelyDo
Skrevet
  quando skrev (På 21.6.2005 den 21.11):

Det er da både fjols og andre som har kastet seg på tatoveringsmoten som nå har vart i 8-10 år? Åssen skiller man fjolsene med tatovering fra de seriøse med tatovering, når de alle har fått den utført under motebølgen? En motebølge er en motebølge, og en tatovering er en tatovering. Det er ingen som er noe mer "kvalifiserte" tatoveringsbærere enn andre.

Poenget er vel at de som har tatovert seg av andre grunner enn at det er en mote, gir faen i hva andre mener.

For dem er det altså ikke noe problem hva andre tror.

Skrevet
  quando skrev (På 21.6.2005 den 21.06):

Du skal altså "ta" MEG for utsagn om tatoveringer jeg hører snart hver eneste dag?

Har du kjennskap til begrepet "spøk"?

Skrevet
  quando skrev (På 21.6.2005 den 21.11):

Maken til ralling. Hva er det du snakker om? Hvem har snakket om "kvalifiserte bærere"?

Du kan nok skille de mer gjennomtenkte tatoverte fra mange motetatoverere ved at sistnevnte typisk har ting som kinesiske tegn, drager, spesifikke tribalmønstre og andre ting som er "serieproduserte".

"..................................."

Skrevet
  quando skrev (På 21.6.2005 den 21.06):

Heh-heh...det er definitivt mye mer harry å klippe og lime samme innlegget som svar til flere i tråden en en hvilken som helst tatovering - om det så er et svært anker på ryggen :-)

Apropos "moter" - det er jo tydelig at du foretrekker å tilpasse meningene dine etter det du oppfatter som mote.

"..................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...