Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wafa Samir Ibrahim Bas pakket på seg 10 kilo eksplosiver og satte kursen for det medisinske senteret i Beersheba for å myrde så mange sivile som mulig. Omtalt med link på Willys:

http://blog.willy.no/

Allah er så stor og kjærlig at han befalte denne unge kvinnen (gjennom et talerør, selvsagt) å drepe de som året før hadde gitt henne behandling for brannskader etter at en gassbeholder hadde eksplodert på kjøkkenet.

Den "palestinske staten" blir bare mer og mer fjern - heldigvis!

Skrevet

"Den "palestinske staten" blir bare mer og mer fjern - heldigvis!"

Ja - "gud forby" om de faktisk skulle tatt til vettet der nede. Tenk om brorparten av islam undergikk en revolusjon, og begynte å tilpasse seg en morderne tid og en verden hvor ikke alle er sauer. Hva i all verden skulle du ha "kriget" mot da?

"................................"

Skrevet

Det er du som blir "mer og mer fjern".

Hvordan er det med sak kontra person her Sør?

Du ser ut til å starte akkurat som du sluttet etter ditt siste fravær her.

Du ser ut til å være som de palestinske terroristene - vanskelig å avvenne dårlige vaner:-)

Skrevet

Hvordan er det med sak kontra person her Sør?

Du ser ut til å starte akkurat som du sluttet etter ditt siste fravær her.

Du ser ut til å være som de palestinske terroristene - vanskelig å avvenne dårlige vaner:-)

Det han skriver ER "personlig" mot palestinere. Alle palestinere, ikke bare de få som er terrorister.

Skrevet

Det han skriver ER "personlig" mot palestinere. Alle palestinere, ikke bare de få som er terrorister.

Det er vel lite praktisk at alle palestinere bruker seg selv som fyrverkeri og bomber?

Skrevet

Det er vel lite praktisk at alle palestinere bruker seg selv som fyrverkeri og bomber?

Det er langt flere palestinske barn som brukes som tilfeldig "target-practice" for israelske bombefly enn som blir selvmordsbombere.

Igjen, Israel kan bare trekke seg ut av områdene de okkuperer ulovlig. Så enkelt er det.

Skrevet

Det er langt flere palestinske barn som brukes som tilfeldig "target-practice" for israelske bombefly enn som blir selvmordsbombere.

Igjen, Israel kan bare trekke seg ut av områdene de okkuperer ulovlig. Så enkelt er det.

Å trekke seg ut fra "okkuperte" områder er selvmord for jødene.

Sharon har latt det gå altfor langt. Nå fjerner han de jødiske bosettingene på Gaza. Et dødt ørkenområde som er foredlet til et fantastisk fruktbart område, vil nå bli leveret tilbake til muslimene...og ørkenen.

Sharon har glemt hovedregel nr 1: Man forhandler ikke med muslimer, man dikterer.

Skrevet

Der tar du feil.

Det han gjør er å ta ett (av svært mange) eksempel som viser vanviddet hos Allahs store tilhengere blant det palestinske folk, og konkluderer med at en palestinsk stat fremdeles kan synes svært langt unna - nettopp pga det store antallet ekstremister blant dem.

Du derimot går rett på mannen - uten noen kommentar på sak i hele tatt.

Skrevet

Der tar du feil.

Det han gjør er å ta ett (av svært mange) eksempel som viser vanviddet hos Allahs store tilhengere blant det palestinske folk, og konkluderer med at en palestinsk stat fremdeles kan synes svært langt unna - nettopp pga det store antallet ekstremister blant dem.

Du derimot går rett på mannen - uten noen kommentar på sak i hele tatt.

Jeg har etterlyst "moderate" muslimer uten at noen har lykkes å fremskaffe gode eksempler.

Vi har sett dansingen i gatene etter "vellykkede" terroraksjoner. For et par dager siden viste tv2 folkefesten i Iran etter at en stakkar hadde hatt sex utenom ekteskapet. Først pisking og deretter henging på slik måte at vedkommende ikke døde på en halvtimes tid, men ble hengende og sprelle. Til øredøvende jubel fra et fullsatt stadion.

Muslimsk kultur i et nøtteskall.

Skrevet

Jeg har etterlyst "moderate" muslimer uten at noen har lykkes å fremskaffe gode eksempler.

Vi har sett dansingen i gatene etter "vellykkede" terroraksjoner. For et par dager siden viste tv2 folkefesten i Iran etter at en stakkar hadde hatt sex utenom ekteskapet. Først pisking og deretter henging på slik måte at vedkommende ikke døde på en halvtimes tid, men ble hengende og sprelle. Til øredøvende jubel fra et fullsatt stadion.

Muslimsk kultur i et nøtteskall.

Allah er stor.....

Det JEG lurer på er hva det er som er så stort?

Allahs hang til lidelser blant uskyldige?

Gjest MrPimmel
Skrevet

Over halvparten av de som bor i Palestinaområdet støtter terroren, det vet alle.

Å underslå fakta kalles for intellektuell uredelighet. I dette tilfelle kan vi ikke si det, men heller kalle det simpelt lureri.

Skrevet

"Den "palestinske staten" blir bare mer og mer fjern - heldigvis!"

Ja - "gud forby" om de faktisk skulle tatt til vettet der nede. Tenk om brorparten av islam undergikk en revolusjon, og begynte å tilpasse seg en morderne tid og en verden hvor ikke alle er sauer. Hva i all verden skulle du ha "kriget" mot da?

"................................"

"-Tenk om brorparten av islam undergikk en revolusjon, og begynte å tilpasse seg en morderne tid og en verden hvor ikke alle er sauer. Hva i all verden skulle du ha "kriget" mot da?-"

Hehe, en "morderne tid"...miljøskadd?

Tror du jeg hadde blitt lei meg om muslimene begynte å vise tegn til sivilisasjon? Hvis alt er bra, så trenger en vel heller ikke si noe, det skjønner du også, tullingen.

Skrevet

"-Tenk om brorparten av islam undergikk en revolusjon, og begynte å tilpasse seg en morderne tid og en verden hvor ikke alle er sauer. Hva i all verden skulle du ha "kriget" mot da?-"

Hehe, en "morderne tid"...miljøskadd?

Tror du jeg hadde blitt lei meg om muslimene begynte å vise tegn til sivilisasjon? Hvis alt er bra, så trenger en vel heller ikke si noe, det skjønner du også, tullingen.

Du, fjotten - da måtte du se deg om etter et nytt "ultimate onde". Hadde neppe vært så greit, det.

"................................."

Skrevet

Over halvparten av de som bor i Palestinaområdet støtter terroren, det vet alle.

Å underslå fakta kalles for intellektuell uredelighet. I dette tilfelle kan vi ikke si det, men heller kalle det simpelt lureri.

"Over halvparten av de som bor i Palestinaområdet støtter terroren, det vet alle."

Dokumentasjon? Jeg nekter ikke - jeg lurer.

"...................................."

Skrevet

"Over halvparten av de som bor i Palestinaområdet støtter terroren, det vet alle."

Jeg har sett meningsmålinger som har vært helt oppe i 90 prosent. Kommer akkurat an på hvor en stiller spørsmålene, og hvordan man stiller dem.

Og i de verste tilfellene, hvem som stiller spørsmålene og presenterer dem.

Skrevet

Du, fjotten - da måtte du se deg om etter et nytt "ultimate onde". Hadde neppe vært så greit, det.

"................................."

Du er visst opptatt av meg du, skrotten.

Fetisj?

*ler*

Gjest MrPimmel
Skrevet

Jeg leter, det var en britisk avis som hadde en småskremt journalist på gata et par dager. TV-program og artikkel. Møte på Stortinget med direktøren for et midtøstenprosjekt om selvmordsbombere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...