Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett meningsmålinger som har vært helt oppe i 90 prosent. Kommer akkurat an på hvor en stiller spørsmålene, og hvordan man stiller dem.

Og i de verste tilfellene, hvem som stiller spørsmålene og presenterer dem.

Ah, men det fungerere jo andre veien også. Hvis du går i den mest fanatisk krigerske og voldeligste bydelen, så sier det seg selv at du får et resultat deretter. Ingen slike undersøkelser er særlig interessante før man har gjort det som trengs for å f et realistisk, fullstendig bilde.

Og får man det, så skal jeg være den siste til å nekte på at ting er som de er.

Jeg har aldri gått ut for å ufarliggjøre voldelige kulturer - jeg er en av de som f.eks kaller sør en uvitende fjott når han nekter på at mesteparten av voldskriminaliteten i Oslo begåes av ikke-etnisk-norske. Men det er fordi jeg vet ting av erfaring, og har kjennskap til miljøene. Hvis du f.eks har oppholdt deg nok i alle deler av midtøsten til at du har personlig erfaring med kulturen, så skal ikke jeg heller nekte på dine ervervede kunnskaper.

Men så lenge det ikke er slik, må vi stille strenge krav til alle undersøkelser som gjøres, enten det gjøres av pol pot-disiplene eller av myrdal-lærlinger.

".................................."

Skrevet

Du er visst opptatt av meg du, skrotten.

Fetisj?

*ler*

Det måtte i såfall være en fetish av det sykeste slaget jeg noen gang har hørt om.

*ler*

"................................."

Skrevet

Det måtte i såfall være en fetish av det sykeste slaget jeg noen gang har hørt om.

*ler*

"................................."

Så tanken er ikke fremmed, nei?

\(ö)/

Skrevet

Så tanken er ikke fremmed, nei?

\(ö)/

Så, så - jeg dømmer ingen for (for meg) syke legninger, selv om jeg ikke forstår de selv :-)

"..................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...