Gå til innhold

Pris for snekkerarbeid

Gjest fyrlykt (grønn av sjøsprøyt)

Anbefalte innlegg

Gjest fyrlykt (grønn av sjøsprøyt)
Skrevet

Jeg er absolutt helt grønn når det gjelder priser på bygningsmateriell og snekkere.

Hvis jeg skal bygge en veranda på ca. 10 kvadrat, den skal bygges av impregnerte bord. Den må ha sånne høye søyler under som holder den oppe, og den må selvfølgelig ha rekkverk siden den blir i 2. etasje.

Hvor mye sånn omtrent må jeg regne med det koster med materiell og snekker?

5000

10000

50000

Bare sånn omtrent altså, jeg er helt grønn!!

Skrevet

Materialer og snekker vil nok havne på mer enn 10', men muligens mindre enn 50' Få inn tilbud fra flere snekkere og sjekke gjerne referanser.

Gjest soldier
Skrevet

Tipper at du klarer å få det til for et sted mellom 25-30.000,-, inkl arbeid og materialer.

Skrevet

Hvis det er litt størrelse på den, så ville jeg tippet et sted mellom 30' og 40'.

"....................................."

Skrevet

Rundt 35 000 kostet noe tilsvarende her, på et rekkehus for noen år siden. Altså 35 000 for hver av leilighetene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...