Gå til innhold

hva sjer'a?

Anbefalte innlegg

Skulle det være så fort gjort å vippe meg av pinnen???

Jeg som var så oppegående og positiv... Siste ukers hendelser har jeg nok taklet dårlig allikevel.

Nå er det soving og spising i fokus på nytt... -Vil ikke være med på dette, jeg!!

Kjenner jeg bare gir faen... skulket skolen i går.. -driter i alt liksom. Bare jeg får ete og sove. Men jeg blir jo så inmari sliten av det! Og så kvalm. Kvalm av meg selv!

Jeg er så yfyselig! :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188615-hva-sjera/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan jo fortelle at jeg har fått skaffet meg en 'skikkelig' psykolog. -Var der for 3. gang i dag. Hun vil pirke borti skummle steder. Det var jeg ikke klar for. Men mye rart skjer i meg.. jeg gråter.. faktisk.. Hun spør hvor gråten kommer fra.. -det vet jeg ikke. Den kommer fra den smerten som sitter i svelget og nedover. Det er alt jeg vet.. og den smerten er ufattelig stor. Det kjennes ut som den blir bare større.. og at jeg snart må kaste opp for å få den ut...

Men jeg gjør omvendt... Jeg svelger den ned med mat.... Det er det som skjer når jeg overspiser. Det er derfor jeg ser ut som jeg gjør... Jeg må lete etter andre måter å få dempet smerten på...

Sliten nå.. men jeg har andre sider også.. helt sant!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188615-hva-sjera/#findComment-1299384
Del på andre sider

Gjest sjøhesten

Jeg kan jo fortelle at jeg har fått skaffet meg en 'skikkelig' psykolog. -Var der for 3. gang i dag. Hun vil pirke borti skummle steder. Det var jeg ikke klar for. Men mye rart skjer i meg.. jeg gråter.. faktisk.. Hun spør hvor gråten kommer fra.. -det vet jeg ikke. Den kommer fra den smerten som sitter i svelget og nedover. Det er alt jeg vet.. og den smerten er ufattelig stor. Det kjennes ut som den blir bare større.. og at jeg snart må kaste opp for å få den ut...

Men jeg gjør omvendt... Jeg svelger den ned med mat.... Det er det som skjer når jeg overspiser. Det er derfor jeg ser ut som jeg gjør... Jeg må lete etter andre måter å få dempet smerten på...

Kjenner ikke til deg og din historie, men ønsker deg lykke til i behandlingen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188615-hva-sjera/#findComment-1299404
Del på andre sider

Gjest svaksterk

Hei... tror ikke det er en liten småting som du ikke burde reagere på jeg. Tror det er en naturlig reaksjon, det er jo ganske tøfft å oppleve slike reaksjoner fra de som står deg nær.

Håper du får det bedre etterhvert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188615-hva-sjera/#findComment-1299573
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...