Gå til innhold

FU: hvilken smørtype synes du smaker best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk *smak*, ikke kalorier eller noe sånt da vel :)

Her er favoritten på smak bremykt kort etterfulgt av Tine merierismør...

Gjest smøringen
Skrevet

Bremykt er jo ikke smør i det hele tatt. Bare fløte kan være råvare for smør. Alt annet er blandingsprodukter eller margarin.

Gjest Ramina
Skrevet

Tenker ikke kalorier her i huset nei :)

Brukte et eller annet en gang, litt vanskelig å få tak i...hmmmm...hvit boks, litt ekstra salt...husker ikke navnet jeg.

Men vi bruker Vita hjertegod - ikke lett - forde det er greit i smak og meget smørelett, uansett om det står i kjøleskap eller ute før det havner på skiva.

:)

Gjest trultemor25
Skrevet

Bremykt!! Nam nam! Verdens beste smør! Jeg spiser smørøyet i risengrynsgrøten før jeg går til livs på selve grøten.. nam! Samboeren min grøsser hver gang han ser meg slurper innpå renst smelta smør. hehe. Men det er digg!

Gjest Shira12
Skrevet

Tinem eierismør på en første plass.

Så brelett på en god andre plass.

Bremykt går an.

Gjest Mom33
Skrevet

Bremyk med oliven (det er Bremyk som har den, ikke sant? Grønn boks med hvit skrift.).

Soft lett går også an.

Gjest trultemor25
Skrevet

Bremyk med oliven (det er Bremyk som har den, ikke sant? Grønn boks med hvit skrift.).

Soft lett går også an.

Brelett tror jeg det er

Skrevet

Brelett med oliven, den er den eneste jeg _liker_. Alt annet smør er bare æsj og bæsj.

Skrevet

Meierismør er nok best, men synes bremykt er mere smørevillig så bruker det i helgene og Vita til hverdags.

Gjest Mom33
Skrevet

Brelett tror jeg det er

Skulle ikke forundre meg! :o)

Takk og takk!

Skrevet

Fjellsmør tror jeg det er noe som heter. Litt syrligere og veldig godt.

Skrevet

Brelett. Bremykt er ikke godt i det hele tatt.

Skrevet

Brelett. Bremykt er ikke godt i det hele tatt.

Bremykt er best fordi det holder seg mykt i kjøleskapet. Ellers så liker jeg nok meierismør best men det blir for kaldt i kjøleskapet og for mykt for benken :o)

Skrevet

Tine meierismør er nr. 1, Bremykt nr 2. Ingen andre kommer på skiva mi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...