Gjest Feriei Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Er det slik at man ikke får utbetalt noe mnd. etter at man har fått feriepenger? 0 Siter
lililja Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 når jeg får feriepenger i juli får jeg ikke vanlig lønn denne mnd. neste lønn er da i august. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 når jeg får feriepenger i juli får jeg ikke vanlig lønn denne mnd. neste lønn er da i august. Men da fikk du vanlig lønn i juni. Mange får feriepenger i juni, og da får man vanlig i lønn i juli, alternativt kan man få feriepenger + vanlig lønn i juni, det fikk jeg tidligere. 0 Siter
lililja Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Men da fikk du vanlig lønn i juni. Mange får feriepenger i juni, og da får man vanlig i lønn i juli, alternativt kan man få feriepenger + vanlig lønn i juni, det fikk jeg tidligere. da fikk jeg vanlig lønn i juni. 0 Siter
Gjest delila Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Lønn utbetales i 11 mnd, og den 12'te utbetales feriepenger. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Lønn utbetales i 11 mnd, og den 12'te utbetales feriepenger. Men noen får lønn+feriepenger f.eks. i juni, og da ingen utbetaling i juli. Det er forskjell fra arbeidsplass til arbeidsplass. 0 Siter
Speak Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Hos oss utbetaler jeg feriepenger i juni og trekker for 5 uker ferie. Dvs. at du da får en negativ lønn i juni (De som har 4 uker og 1 dag får en bitteliten fastlønn) Vanlig lønn i Juli igjen. 0 Siter
cecily Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jeg blir trukket for fem uker ferie i juni. Heldigvis er jo feripengepotten såpass stor at det blir en del mer enn en vanlig månedslønn igjen etter at de har trukket den siste feriebiten av den potten også. Vanlig lønn i alle andre måneder, utbetalt på samme dato alle tolv måneder. 0 Siter
fresja Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Men noen får lønn+feriepenger f.eks. i juni, og da ingen utbetaling i juli. Det er forskjell fra arbeidsplass til arbeidsplass. Tror det er mest vanlig med feriepenger sammen med lønn for juni, og så må man vente til august før neste lønn. Lønningsfunksjonærer må jo også ha ferie... 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Tror det er mest vanlig med feriepenger sammen med lønn for juni, og så må man vente til august før neste lønn. Lønningsfunksjonærer må jo også ha ferie... Jeg jobber i staten, og der får vi bare feriepenger i juni og vanlig lønn i juli. Hva som skjer i privat sektor er nok litt mer varierende ja. Mulig den varianten du nevner er mest vanlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.