Gå til innhold

Feriepenger

Anbefalte innlegg

Gjest Feriei
Skrevet

Er det slik at man ikke får utbetalt noe mnd. etter at man har fått feriepenger?

Skrevet

når jeg får feriepenger i juli får jeg ikke vanlig lønn denne mnd. neste lønn er da i august.

Gjest blomsterløk
Skrevet

når jeg får feriepenger i juli får jeg ikke vanlig lønn denne mnd. neste lønn er da i august.

Men da fikk du vanlig lønn i juni.

Mange får feriepenger i juni, og da får man vanlig i lønn i juli, alternativt kan man få feriepenger + vanlig lønn i juni, det fikk jeg tidligere.

Skrevet

Men da fikk du vanlig lønn i juni.

Mange får feriepenger i juni, og da får man vanlig i lønn i juli, alternativt kan man få feriepenger + vanlig lønn i juni, det fikk jeg tidligere.

da fikk jeg vanlig lønn i juni.

Gjest delila
Skrevet

Lønn utbetales i 11 mnd, og den 12'te utbetales feriepenger.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Lønn utbetales i 11 mnd, og den 12'te utbetales feriepenger.

Men noen får lønn+feriepenger f.eks. i juni, og da ingen utbetaling i juli. Det er forskjell fra arbeidsplass til arbeidsplass.

Skrevet

Hos oss utbetaler jeg feriepenger i juni og trekker for 5 uker ferie. Dvs. at du da får en negativ lønn i juni (De som har 4 uker og 1 dag får en bitteliten fastlønn)

Vanlig lønn i Juli igjen.

Skrevet

Jeg blir trukket for fem uker ferie i juni. Heldigvis er jo feripengepotten såpass stor at det blir en del mer enn en vanlig månedslønn igjen etter at de har trukket den siste feriebiten av den potten også.

Vanlig lønn i alle andre måneder, utbetalt på samme dato alle tolv måneder.

Skrevet

Men noen får lønn+feriepenger f.eks. i juni, og da ingen utbetaling i juli. Det er forskjell fra arbeidsplass til arbeidsplass.

Tror det er mest vanlig med feriepenger sammen med lønn for juni, og så må man vente til august før neste lønn. Lønningsfunksjonærer må jo også ha ferie...

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Tror det er mest vanlig med feriepenger sammen med lønn for juni, og så må man vente til august før neste lønn. Lønningsfunksjonærer må jo også ha ferie...

Jeg jobber i staten, og der får vi bare feriepenger i juni og vanlig lønn i juli. Hva som skjer i privat sektor er nok litt mer varierende ja. Mulig den varianten du nevner er mest vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...