Gå til innhold

"Tusen takk for hjelpen i fjor"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg foretrekker også å motta ting pr.post og vil nok ikke reservere meg mot reklame osv som havner dit.

Synes det er greit å kunne lese over i fred og ro, bruke materialet i konvolutten eller slenge hele skitten i søpla uten noe mer om og men.

:)

Enig! Jeg skulle ønske at mange nok svarer nei til tigging på telefon, så vil de forhåpentligvis slutte med det...

Skrevet

Du kan jo reservere deg mot dette på Brønnøysund. Det tar vissnok 3 mnd. før alle registre da er oppdaterte (alle som ringer plikter å oppdatere registrene hver 3. mnd.). Tror adressen er: Brreg.no

Skrevet

Kjære vene, hva gjør du for å slippe a???

;)

Jeg har ikke fasttelefon, men det har jeg neste glemt at eksisterer, så det tenkte jeg ikke på før jeg leste det lenger opp her.

Nå har det vært stille en stund, men etter jeg sendte inn diverse kuponger for gratis babystæsj var det ille en periode.

Gjest Reservasjon
Skrevet

Du kan jo reservere deg mot dette på Brønnøysund. Det tar vissnok 3 mnd. før alle registre da er oppdaterte (alle som ringer plikter å oppdatere registrene hver 3. mnd.). Tror adressen er: Brreg.no

Den reserveringa hjelper ikke stort. Det kan være litt stillere noen uker like etter det trår i kraft, men det tar ikke lange tida før alle er i gang igjen som før har jeg erfart.

Eneste som hjelper er å kaste ut fasttelefon for godt!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Den reserveringa hjelper ikke stort. Det kan være litt stillere noen uker like etter det trår i kraft, men det tar ikke lange tida før alle er i gang igjen som før har jeg erfart.

Vi har reservert oss vi. Og det har hjulpet _masse_.

Nå er det nok godt over 1 år siden vi reserverte oss, så vi har nok en annen erfaring enn deg.

Vi har fasttelefon.

Gjest vc:....
Skrevet

Vi har reservert oss vi. Og det har hjulpet _masse_.

Nå er det nok godt over 1 år siden vi reserverte oss, så vi har nok en annen erfaring enn deg.

Vi har fasttelefon.

Daer dere av de heldige da :)

Ørkenvandreren
Skrevet

Om de har lov? Ja, å ta en "spansk en", kan de neppe straffes for. Selv om det er frekt som f....

Jeg gir aldri til telefoninnsamlere. Ikke fordi jeg ikke har sans for formålet, men fordi minst 50% av det jeg gir går rett i lomma på telemarketing-firmaet som ringer meg. Ønsker man å gi, er det bedre å betale rett inn på kontoren til organisasjonen man vil støtte. Da går ihvertfall pengene uavkortet til et godt formål.

Forøvrig, etter at jeg registrerte tlf-nummeret i reservasjonsregisteret i Brønnøysund, har det blitt langt færre plageånder.

Skrevet

Det har hjulpet veldig hos meg. Nå har jeg bare spørreunderseøkelser igjen. Og det er lenge siden jeg gjorde det. 1-2 år.

I hvertfall vært et forsøk. Det koster jo ikke noe og tar ikke mange minuttene.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Du din snik. Men jeg er ikke medlem av de du vervet meg inn i lenger da. ;)

Har gått til anskaffelse av bibliotekskort jeg, håper det skal bli billigere:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...