Lillemus Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Hører røde øyne bombastisk med til pollenallergi eller kan man være allergisk og ikke ha røde øyne? Lille Frø blunker så mye om dagen, lange og kraftige blunk, som om noe irriterer. Hun sier det er litt ekkelt på det ene øyet, men jeg kan ikke se noe. Har prøvd å vaske med en søkkvåt klut, men det hjalp ikke. Å bruke øyeskylleglass på en mark av en nesten-5-åring kan jeg bare glemme. 0 Siter
Melissa Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Trenger ikke ha røde øyne nei. Jeg er pott tett for tiden, samt at øynene renner i ett, men røde er de ikke :-) 0 Siter
avidi Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Gutten min var sånn i fjor sommer. Han hadde heller ikke røde øyne men klødde voldsomt. Vi fikk noen allergiøyedråper som hjalp ganske godt. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Gnir hun seg i øynene med hånda? Jeg klør i øynene av bjørkepollen samt blir hoven og rød. Men man kan nok være irritert på øyet uten å være rød. Klør hun i halsen/øregangene? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 Gnir hun seg i øynene med hånda? Jeg klør i øynene av bjørkepollen samt blir hoven og rød. Men man kan nok være irritert på øyet uten å være rød. Klør hun i halsen/øregangene? Nei, hun klør ikke, litt snørrete, men det har hun alltid vært i grunnen. Ikke rennende øyne og ikke tett. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Nei, hun klør ikke, litt snørrete, men det har hun alltid vært i grunnen. Ikke rennende øyne og ikke tett. Du kan jo ta henne til legen for å finne ut om hun har allergi. http://www.pollenvarsel.com/ Her kan du se hva som irriterer folk for tiden.... 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Man kan være allergisk uten å få røde øyne. Men ved "utbrudd", uten tilgjengelige øyedråper, klør jeg meg selv i øynene så mye, at de blir røde av det.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 Man kan være allergisk uten å få røde øyne. Men ved "utbrudd", uten tilgjengelige øyedråper, klør jeg meg selv i øynene så mye, at de blir røde av det.... Hun klør seg ikke i øynene, bare blunker som om det er noe som irriterer. Går det ikke over på et par dager så blir det legebesøk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.