Gå til innhold

Hodepine etter CT(scanning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har fått svar av meg på allmenmedisinforumet

illuminatum
Skrevet

hvis du er jente og de sprøyter inn kontrastveske (jeg ble opplyst om det der og da, var en veldig hyggelig sykepleier som fortalte meg alt), så vil du rett etterpå føle varme i kroppen, og det kan føles ut som du har tisset deg ut. det er bekkenet som varmes opp, så ikke bekymre deg. hun sa mange kvinner ble litt frustrert, forde de trodde de tisset seg ut, hehe =)

Skal love deg at det ikke bare er jenter som blir skikkelig varm og tissetrengt.

Ble det i allefall jeg:-)

lalala1365380457
Skrevet

Skal love deg at det ikke bare er jenter som blir skikkelig varm og tissetrengt.

Ble det i allefall jeg:-)

hehe, såpass! fikk beskjed om at jenter brukte å bli det jeg, men er vel ikke så rart om gutter også blir det da ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...