SoriaMoria Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Du har fått svar av meg på allmenmedisinforumet 0 Siter
illuminatum Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 hvis du er jente og de sprøyter inn kontrastveske (jeg ble opplyst om det der og da, var en veldig hyggelig sykepleier som fortalte meg alt), så vil du rett etterpå føle varme i kroppen, og det kan føles ut som du har tisset deg ut. det er bekkenet som varmes opp, så ikke bekymre deg. hun sa mange kvinner ble litt frustrert, forde de trodde de tisset seg ut, hehe =) Skal love deg at det ikke bare er jenter som blir skikkelig varm og tissetrengt. Ble det i allefall jeg:-) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Skal love deg at det ikke bare er jenter som blir skikkelig varm og tissetrengt. Ble det i allefall jeg:-) hehe, såpass! fikk beskjed om at jenter brukte å bli det jeg, men er vel ikke så rart om gutter også blir det da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.