Gjest magdalina22 Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 jeg har hatt vondt i halsen i to uker nå. Kan ikke huske at jeg noen gang har hatt vondt i halsen så lenge før, er det normalt? Nå er det veldig lenge siden jeg har vært syk, så kanskje jeg husker helt feil. Har ikke pusspropper, bare røde og hovne mandler, tar litt smertestillende. Har blitt veldig slapp nå, sover mye. Hmm... Er det trygt å trene? Er veldig redd av meg, så vet ikke om jeg tørr, men har veldig lyst, for det er en stund siden nå. Og når en er slapp og trøtt bør en vel være i aktivitet og. Kan jeg ha kyssesyken forresten? Tror ikke jeg har noe feber. 0 Siter
Gjest Nixxon Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Du skal selvfølgelig aldri trene når du er syk, det kan være farlig. 0 Siter
Babette Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jeg vet ikke hva dette er, men hvis du er slapp og har vondt i halsen, bør du ikke trene. Men en rolig spasertur i frisk luft, helst i skogen, vil antakelig gjøre deg godt. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Kanskje du burde tatt deg en tur til legen, og fått sjekket om du trenger antibiotika for og ta knekken på noen bakterier? Da kan legen samtidig sjekke om du har kyssesyken, hvis du er bekymret for det. God bedring! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.