Gjest har migrene Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jeg tenker på bergarter osv. under huset der vi bor. Jeg har hørt at underlaget KAN føre til vondt i hodet, og siden jeg så ofte har migrene ønsker jeg å finne ut hva som kan være årsaken. Og det begynte da vi flyttet hit... Noen som vet noe? 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jeg har hørt enkelte reagerer på vannårer, f.eks under huset. Jeg tror det sikreste er å ringe teknisk etat i kommunen hvor du bor. De har sikkert oversikt over hva grunnen består av i de ulike boligområdene. 0 Siter
Gjest har migrene Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jeg har hørt enkelte reagerer på vannårer, f.eks under huset. Jeg tror det sikreste er å ringe teknisk etat i kommunen hvor du bor. De har sikkert oversikt over hva grunnen består av i de ulike boligområdene. Takk for informasjon! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.