Gjest nå anonym Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Selv hadde vi sex første gangen. Møtte hverandre småfull på byen og så hjem til han. Vi er fortsatt sammen og har fått to barn. Enn dere? - nå anonym 0 Siter
serendipity Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Med han jeg er samboer med nå, så hadde vi vel sex tredje gangen vi treff hverandre. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Vi hadde sex første kvelden - og fortsatte med det med ujevne mellomrom, før vi ble ordentlige kjærester et års tid senere. Nå har vi vært gift i 6 år. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Etter 1 uke. Hm, da var vi unge og ivrige ;-) Men vi er sammen enda, og har ett barn sammen. 0 Siter
Gjest ånei ikke nå Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Har vært gift i snart fem år nå uten å hatt sex. 0 Siter
Velouria Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Vi var kompiser i 3 år før vi ble sammen og da var det full rulle fra første stund. Nå har vi 2 barn sammen, vi deler hus, men er ikke gift eller kjærester lengre. (Yes, this is complicated..) 0 Siter
noami Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 På første ordentlige daten. Var vel dagen etter vi først møttes på en innflytningsfest. Sammen i sånn 7 år nå, gift i ett og 2 barn 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Sammen i 5 år - venter i spenning på debuten ennå! 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Sammen i 5 år - venter i spenning på debuten ennå! Vent 5 år til - det blir så myyye bedre hvis man venter riktig lenge (har jeg hørt) :-) "..................................." 0 Siter
lurulf Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Vi var kompiser i 3 år før vi ble sammen og da var det full rulle fra første stund. Nå har vi 2 barn sammen, vi deler hus, men er ikke gift eller kjærester lengre. (Yes, this is complicated..) Husker jeg riktig... Var det du som lurte på om du skulle bo sammen med ex-en når du skulle sykehusinnlegges for å kunne se mer til barna? Har det fungert bra, og hvordan går det med helsa? 0 Siter
Gjest hihihihi Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Vi kjente hverandre i noen måneder før vi ble kjærester, så møttes vi til en gjensynsfest og fant tonen. Vi så ikke hverandre igjen før jeg besøkte ham tre uker senere, og da hadde vi sex nesten med en gang. 0 Siter
Velouria Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Husker jeg riktig... Var det du som lurte på om du skulle bo sammen med ex-en når du skulle sykehusinnlegges for å kunne se mer til barna? Har det fungert bra, og hvordan går det med helsa? Det stemmer! Det går bra med oss alle sammen faktisk, det passer fint for oss alle sammen å ha det på denne måten. Vi er som en stor lykkelig familie igjen bortsett fra at det ikke er noe sex mellom mor og far. Vi har jo alltid vært gode venner så det går bedre enn forventet. Takk som spør 0 Siter
lurulf Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Det stemmer! Det går bra med oss alle sammen faktisk, det passer fint for oss alle sammen å ha det på denne måten. Vi er som en stor lykkelig familie igjen bortsett fra at det ikke er noe sex mellom mor og far. Vi har jo alltid vært gode venner så det går bedre enn forventet. Takk som spør Det var hyggelig å høre! Jeg var en av dem som anbefalte deg å prøve å bo sammen med ex-en (du fikk jo nok av advarsler mot det fra andre), så jeg føler meg litt ansvarlig 0 Siter
cecily Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Første date. Vi har snart vår første bryllupsdag. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Vent 5 år til - det blir så myyye bedre hvis man venter riktig lenge (har jeg hørt) :-) "..................................." Hvis du er 75? 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Hvis du er 75? Jo lengre jo bedre, er det ikke så? "...................................." 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jo lengre jo bedre, er det ikke så? "...................................." Sist venta jeg i tre timer. Eller hun venta? Hmm.. var nok heller det. Den før der var ikke en stort mer tålmodig sak. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Etter en uke. Er sammen fremdeles, 8 år og et barn senere. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Sist venta jeg i tre timer. Eller hun venta? Hmm.. var nok heller det. Den før der var ikke en stort mer tålmodig sak. Tre timer er lenge :-) "................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.