Gjest MrPimmel Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Tre timer er lenge :-) "................................" Skjorteknappen mangler enda. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Det stemmer! Det går bra med oss alle sammen faktisk, det passer fint for oss alle sammen å ha det på denne måten. Vi er som en stor lykkelig familie igjen bortsett fra at det ikke er noe sex mellom mor og far. Vi har jo alltid vært gode venner så det går bedre enn forventet. Takk som spør Det hørtes utrolig enkelt ut. Da har dere vært flinke som har fått det til. Men er dere kjærester utad eller sånn at alle vet at det ikke er noe mer med dere? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Andre daten. ) Forholdet har så langt vart - eh - *telle seg bakover* - i 7 uker. Herregud - er det ikke lengre???? Føles som mange mnd! ) 0 Siter
Velouria Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Det hørtes utrolig enkelt ut. Da har dere vært flinke som har fått det til. Men er dere kjærester utad eller sånn at alle vet at det ikke er noe mer med dere? Ingen tror vi er kjærester, vi har vært vårt rom. Barna stusser ikke noe særlig på det, hverdagen fungerer for alle og det er det som er viktig for dem. For oss er det så enkelt som dette, men jeg anbefaler det selvsagt ikke til noen som ikke er 190 % ferdige med hverandre. Eller til de som lurer på om de skal flytte fra hverandre. Det er to vennepar som har holdt sammen fordi de har fått hvert sitt rom, der de kan være alene om de vil og der de kan ha sine ting. 0 Siter
Babette Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Det var rett på sak med begge mine to langvarige. Med min nåværende kjæreste var det egentlig litt rart at det ble slik, for den første "daten" vår var en tur i skogen. I fullt dagslys og uten en dråpe alkohol. Og dette var før vi definerte oss som kjærester. Allerede da han tok hånden min, skjønte jeg hvor dette bar. Det var så elektrisk mellom oss at trykket fra hånden hans kjentes som den mest intime berøring. Og denne følelsen er der fortsatt etter fem år. Når det er jeg som kjører, tar han ofte hånden min og stryker den på en spesiell måte. (Jeg kjører som regel med bare venstre hånd på rattet). Da kribler det både her og der. 0 Siter
Gjest en ok signatur Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Ingen tror vi er kjærester, vi har vært vårt rom. Barna stusser ikke noe særlig på det, hverdagen fungerer for alle og det er det som er viktig for dem. For oss er det så enkelt som dette, men jeg anbefaler det selvsagt ikke til noen som ikke er 190 % ferdige med hverandre. Eller til de som lurer på om de skal flytte fra hverandre. Det er to vennepar som har holdt sammen fordi de har fått hvert sitt rom, der de kan være alene om de vil og der de kan ha sine ting. Hvorfor har de hvert sitt rom? Jeg har lurt litt på om vi skal ha det. Jeg våkner hver natt når han skal på jobb, og vi ligger der i hver vår ende av sengen. Kanskje vil han synes at sex blir litt mer interessant også da? 0 Siter
cecily Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Det var rett på sak med begge mine to langvarige. Med min nåværende kjæreste var det egentlig litt rart at det ble slik, for den første "daten" vår var en tur i skogen. I fullt dagslys og uten en dråpe alkohol. Og dette var før vi definerte oss som kjærester. Allerede da han tok hånden min, skjønte jeg hvor dette bar. Det var så elektrisk mellom oss at trykket fra hånden hans kjentes som den mest intime berøring. Og denne følelsen er der fortsatt etter fem år. Når det er jeg som kjører, tar han ofte hånden min og stryker den på en spesiell måte. (Jeg kjører som regel med bare venstre hånd på rattet). Da kribler det både her og der. Åh! Så gøy da! c",) 0 Siter
collins Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Vi hadde sex første kvelden, og forholdet varte til taxien min kom. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Ingen tror vi er kjærester, vi har vært vårt rom. Barna stusser ikke noe særlig på det, hverdagen fungerer for alle og det er det som er viktig for dem. For oss er det så enkelt som dette, men jeg anbefaler det selvsagt ikke til noen som ikke er 190 % ferdige med hverandre. Eller til de som lurer på om de skal flytte fra hverandre. Det er to vennepar som har holdt sammen fordi de har fått hvert sitt rom, der de kan være alene om de vil og der de kan ha sine ting. Det er jo utrolig bra at noen får det til sånn som dere, når det først skjærer seg. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Vi var 17 år, nesten bare ute og fløy, og ventet 3 mnd. Det var helt vanlig i gjengen vår... Hadde jeg møtt noen NÅ derimot hadde det nok blitt første eller andre møte tenker jeg. 0 Siter
Velouria Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Hvorfor har de hvert sitt rom? Jeg har lurt litt på om vi skal ha det. Jeg våkner hver natt når han skal på jobb, og vi ligger der i hver vår ende av sengen. Kanskje vil han synes at sex blir litt mer interessant også da? De var egentlig halvveis ferdige med hverandre, men klarte ikke gi slipp fordi de hadde barn, opplevd så mye sammen bla, bla, bla. Så fikk de vært sitt rom som de innredet slik de ville ha det uten å ta hensyn til hva den andre måtte mene. Etterhvert begynte de å snakke mer sammen, avtale hvem som skulle gjøre hva i huset etc. Så inviterte de hverandre på overnatting etterhvert og da ble det fart i sakene. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Andre daten. ) Forholdet har så langt vart - eh - *telle seg bakover* - i 7 uker. Herregud - er det ikke lengre???? Føles som mange mnd! ) Første gang vi overnattet sammen, dvs ca etter to mnd. Har kjent han siden påske og vi har kanskje vært kjærester i en mnd no. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Ja! Me hadde veldig tidleg sex. me hadde det etter to dagar og har no vore gifte i over 6 år :-)) 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Etter en uke. Er sammen fremdeles, 8 år og et barn senere. Heh, jeg leste først "8 barn og et år senere" og lurte på hvordan det kunne henge sammen 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Første gang vi overnattet sammen, dvs ca etter to mnd. Har kjent han siden påske og vi har kanskje vært kjærester i en mnd no. Vi hadde mailet et par uker før vi treftes første gangen og hadde vel mailet nok en uke da jeg overnattet hos ham, altså andre daten. ) Og det blir bare hetere og hetere! 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Vi hadde mailet et par uker før vi treftes første gangen og hadde vel mailet nok en uke da jeg overnattet hos ham, altså andre daten. ) Og det blir bare hetere og hetere! Jeg svarte kanskje til deg, mente å svare til "nå anonym":) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 I mitt forrige forhold drøyde vi den i over en måned. Det er faen meg det dummeste jeg har gjort. Hadde vi hatt sex første kvelden hadde jeg allerede da fått avsmak, stukket, hun hadde ikke fått de følelsene hun fikk - og dermed ikke plaget meg på sms i lang tid etter, jeg hadde sluppet å finne ut at hun var psykisk ustabil noe som har medført at jeg i ettertid har begynt å stille meg spørsmål om min egen dømmekraft (som jeg inntil nå har trodd var veldig god), og jeg hadde med andre ord sluppet flere måneder med pes fra et psykokvinnfolk. Jeg skal aldri drøye sexen igjen! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Heh, jeg leste først "8 barn og et år senere" og lurte på hvordan det kunne henge sammen Ja, du skjønner at da vi endelig var i gang, var vi ustoppelige som to kaniner! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.