Gå til innhold

hvor tidlig i forholdet hadde dere sex, og hvor lenge varte forholdet?

Anbefalte innlegg

Gjest durelle
Skrevet

vi venta 5 dager... men det var fordi det var andre i senga sammen med oss (etter fest) de 2 andre gangene vi sov sammen...

forholdet varte i 6 mnd.

tror ikke det er noen sammenheng mellom hvor lenge men venter, og hvor langt forholdet blir...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

4

• Prozak

3

• cecily

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Flystripa
Skrevet

Vi kjente til hverandre fra før, og det var full pakke første kvelden :o)

Nå, 6½ år senere, er det fortsatt full pakke - med to unger, og nr 3 ventes om 2 uker.

Skrevet

I mitt forrige forhold drøyde vi den i over en måned. Det er faen meg det dummeste jeg har gjort. Hadde vi hatt sex første kvelden hadde jeg allerede da fått avsmak, stukket, hun hadde ikke fått de følelsene hun fikk - og dermed ikke plaget meg på sms i lang tid etter, jeg hadde sluppet å finne ut at hun var psykisk ustabil noe som har medført at jeg i ettertid har begynt å stille meg spørsmål om min egen dømmekraft (som jeg inntil nå har trodd var veldig god), og jeg hadde med andre ord sluppet flere måneder med pes fra et psykokvinnfolk.

Jeg skal aldri drøye sexen igjen!

Seriøst?

ShitDiddelyDo
Skrevet

I mitt forrige forhold drøyde vi den i over en måned. Det er faen meg det dummeste jeg har gjort. Hadde vi hatt sex første kvelden hadde jeg allerede da fått avsmak, stukket, hun hadde ikke fått de følelsene hun fikk - og dermed ikke plaget meg på sms i lang tid etter, jeg hadde sluppet å finne ut at hun var psykisk ustabil noe som har medført at jeg i ettertid har begynt å stille meg spørsmål om min egen dømmekraft (som jeg inntil nå har trodd var veldig god), og jeg hadde med andre ord sluppet flere måneder med pes fra et psykokvinnfolk.

Ja, bortsett fra at jeg allerede nå er over det å stille spørsmål vedrørende min egen dømmekraft. En feil må jeg også kunne gjøre. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Seriøst?

Ja, bortsett fra at jeg allerede nå er over det å stille spørsmål vedrørende min egen dømmekraft. En feil må jeg også kunne gjøre. :)

Skrevet

Plaget hun deg med sms etter en måned, hadde hun nok også gjort det etter en natt. Forsmådd hadde hun blitt uansett.

Gjest hadde ikke hastverk....
Skrevet

Vi kjente hverandre godt fra før, men ventet med å ha sex faktisk til 2 måneder etter vi ble sammen. Vi er fremdeles sammen nå, og det er snart 4 år siden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...