amandus1365380460 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg har en sønn på snart 3 måneder. For ca 3-4 uker siden fikk han atopisk eksem. Skikkelig ille væskende utslett i ansiktet. Dette ble behandlet med kenacutan, og bedret seg etter 5-6 dager. Var da til hudlege. Noen dager senere fikk han elveblest over hele overkroppen. Føst mest på rygg og armer, etterhvert også mage/bryst og bena. Vanlig lege sa jeg skulle behandle dette på samme måte som i ansiktet, men jeg har bare brukt vanlig Hydrokortison krem på kroppen. Etter noen dager ble det nesten borte, for så å komme tilbake igjen ca 1 uke senere. Denne gangen ikke fullt så ille. Jeg fullammer babyen. Er det sannsynlig at dette er allergi pga noe jeg har spist? Er Kenacutan og Hydrokortison rett behandlig for elveblest? han får Phenamin i tillegg for kløen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/188672-elveblest/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.