Gjest joggemannen Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Noen som vet hvor en kan få kjøpt noe man kan ha mobilen i og feste til armen eller noe når man jogger? 0 Siter
Gjest Sportsforretning? Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Eller veskeforretning? Kanskje du kan bruke en magetaske? 0 Siter
Gjest joggemannen Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Eller veskeforretning? Kanskje du kan bruke en magetaske? Vet det finnes noen spesiellagde, leste om dem i et blad, men aner i hvor jeg får kjøpt. Mage/rompe raske skal jeg ikke ha, må være noe jeg kan feste stramt til armen, eller noe. 0 Siter
damedame Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Om du er i Oslo, så se i militærbutikken (Top Secret?), som ligger litt overfor og til høyre for Youngstorget i retning biblioteket. Til høyre innenfor døren. 0 Siter
Gjest joggemannen Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Om du er i Oslo, så se i militærbutikken (Top Secret?), som ligger litt overfor og til høyre for Youngstorget i retning biblioteket. Til høyre innenfor døren. tenkte egentlig på nett... 0 Siter
damedame Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 tenkte egentlig på nett... Ok, har ikke peiling, desverre. Eller, prøv å søke på "Top Secret AND militærklær", så får du kanskje opp hjemmesiden dems. 0 Siter
Gjest joggedame Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Kjøp deg en nokia5140, den tåler slikt og kommer med et gummiband slik at du kan feste den til arma. Den er og regntett og støtsikker, og med radio, kjekt på joggetur:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.