Gå til innhold

Jeg hadde sex i stedet for lunch i dag!


Månestråle

Anbefalte innlegg

Månestråle

He, he....

En liten glamelding for meg selv. Som sikkert noen av dere har lest tidligere så har eg et hemmelig forhold til en arbeidskollega. Hadde det skikkelig gøy på jobb i dag med heftig klining og tafsing ved enhver anledning når ingen kunne se oss. (vi holdt på å bli ferska en gang i dag, vi bare "spratt" fra hverandre når det kom en kollega, så jeg vet ikke helt jeg...det så vel ikke så "naturlig" ut at vi bare tilfeldigvis var på samme sted.)

Uansett så ble fristelsen for stor! Så i steden for å spise lunch sammen de andre dro vi hem til han og hadde deeeeeilig sex! Var sulten resten av dagen, men det var absolutt vert det!!! *stråååler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest forundret

Hvorfor absolutt lunsjpausa?

Kan dere ikke treffes på kveld/helger?

Syns ikke det stråler så mye av en person som velger å holde noen for narr, men det er mulig at jeg tar feil i mine mistanker om et "bakryggenpånoenforhold"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor absolutt lunsjpausa?

Kan dere ikke treffes på kveld/helger?

Syns ikke det stråler så mye av en person som velger å holde noen for narr, men det er mulig at jeg tar feil i mine mistanker om et "bakryggenpånoenforhold"?

Hum nevnte at det var en gladmelding, gjorde hun ikke?

Tror dere misforsto opplegget litt, jeg gitt!

Makan til surpomper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hum nevnte at det var en gladmelding, gjorde hun ikke?

Tror dere misforsto opplegget litt, jeg gitt!

Makan til surpomper!

Hvorfor rakke ned på de som har spontan og fin sex ? Sånt som dette liver opp i hverdagen. Selv gjorde jeg det akkurat slutt med dama og har planer om å deppe en stund. Ikke morsomt å såre noen, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor rakke ned på de som har spontan og fin sex ? Sånt som dette liver opp i hverdagen. Selv gjorde jeg det akkurat slutt med dama og har planer om å deppe en stund. Ikke morsomt å såre noen, gitt.

De er nok bare misunnelige på månestråles lunch pause

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du samme månestråle som jeg for ikke så veldig mange mnd siden disskuterte sex før ekteskapet med?

Hehe isåfall har du forandret mening om dette ganske radikalt, og det er bra for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du samme månestråle som jeg for ikke så veldig mange mnd siden disskuterte sex før ekteskapet med?

Hehe isåfall har du forandret mening om dette ganske radikalt, og det er bra for deg :)

Det er helt klart en ny månestråle som er her nå. En gammel venn av den opprinnelige månestråle bekreftet det for en stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart en ny månestråle som er her nå. En gammel venn av den opprinnelige månestråle bekreftet det for en stund siden.

Oki har ikke fulgt med på sexforumet jeg, men får kanskje begynne med det så jeg holder meg oppdatert på området :)

Er jo så mye nytt om dagen så :)

Neida.. trodde nok det var en annen månestråle også, får jo være grenser for hvor drastisk man forandrer meningene sine iløpet av kort tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du samme månestråle som jeg for ikke så veldig mange mnd siden disskuterte sex før ekteskapet med?

Hehe isåfall har du forandret mening om dette ganske radikalt, og det er bra for deg :)

Fortsett å kose deg så lenge det varer.

Bare forbered deg litt på at det kan være litt vanskelig å jobbe sammen senere hvis det skulle ta slutt:-))

Lykke til med nye gjemmesteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månestråle

De er nok bare misunnelige på månestråles lunch pause

Hei, hei....

Jeg er IKKE den "gamle" Månestrålen. Dette har vi gjort klart på "Meldinger" her på DOL.

Beklager de misforståelsene det har medført for noen.

Og jeg vil takke Rosanna og de andre som er enige med henne. Det er ikke noe vits i å rakke ned på dette innlegget. Ville bare dele min glede med noen... Sorry til alle dere surpromper, som ikke tåler å lese slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trenger noe nytt!

Hei, hei....

Jeg er IKKE den "gamle" Månestrålen. Dette har vi gjort klart på "Meldinger" her på DOL.

Beklager de misforståelsene det har medført for noen.

Og jeg vil takke Rosanna og de andre som er enige med henne. Det er ikke noe vits i å rakke ned på dette innlegget. Ville bare dele min glede med noen... Sorry til alle dere surpromper, som ikke tåler å lese slikt!

DEilig hva!

Kunne tenke meg det sånn selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei....

Jeg er IKKE den "gamle" Månestrålen. Dette har vi gjort klart på "Meldinger" her på DOL.

Beklager de misforståelsene det har medført for noen.

Og jeg vil takke Rosanna og de andre som er enige med henne. Det er ikke noe vits i å rakke ned på dette innlegget. Ville bare dele min glede med noen... Sorry til alle dere surpromper, som ikke tåler å lese slikt!

Jeg leser gjerne slikt jeg! Leser veldig lite for tiden pga. musesyken :-(

Det var sikkert veldig spennende! :-)

http://www.doktoronline.no/homepage/amiga/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei....

Jeg er IKKE den "gamle" Månestrålen. Dette har vi gjort klart på "Meldinger" her på DOL.

Beklager de misforståelsene det har medført for noen.

Og jeg vil takke Rosanna og de andre som er enige med henne. Det er ikke noe vits i å rakke ned på dette innlegget. Ville bare dele min glede med noen... Sorry til alle dere surpromper, som ikke tåler å lese slikt!

Hei. Høres spennende ut det der du har på gang med kollegaen. Får dere jobbet noe i det hele tatt?? ;-)

Ellers skjønner jeg ikke helt hvorfor du vil ha et nick som er såpass innarbeidet her som Månestråle. Selv om orginale Månestråle ikke bruker det akkurat nå, sånn at du selvfølgelig har all _rett_ til å bruke det, så har det vært et fast nick her i årevis og er kjent av alle "gamle" DOL'ere. Tror jeg ville brukt fantasien og funnet et nick uten så mye historie. Denne misforståelsen om hvem du er kommer til å komme opp gang etter gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forundret

Hei, hei....

Jeg er IKKE den "gamle" Månestrålen. Dette har vi gjort klart på "Meldinger" her på DOL.

Beklager de misforståelsene det har medført for noen.

Og jeg vil takke Rosanna og de andre som er enige med henne. Det er ikke noe vits i å rakke ned på dette innlegget. Ville bare dele min glede med noen... Sorry til alle dere surpromper, som ikke tåler å lese slikt!

Hvis du kan avkrefte at det ikke er noen som blir lurt/bedratt, så har vi ingen problemer med å dele dine gleder!

Men mistanke om at noen blir lurt, eller ført bak ryggen, gjør oss til, ja, rett og slett til surpomper! Men hvis det bare er du og han som er innvolvert, så bruk gjerne hele arbeidsdagen til sex, det er det ingen andre enn din arbeidsgiver som har noe med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Det forbudte og uvanlige er spennende og seksuelt stimulerende.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...