Gå til innhold

Arr etter brystoperasjon

Anbefalte innlegg

Gjest julie20

hei alle sammen=)

nå er det 8 uker siden jeg tok bryst operasjon, og jeg har noen spørsmål angående arret.. hvordan ser deres arr ut? vil mitt arr forbli slik det er i dag ettersom det er gått såpass lang tid?? jeg synes bare at arret mitt er så utstående, kjenner det liksom så godt.. dessuten er det helt mørkerosa. håper det kan få en litt mer naturlig farge, og at det blir mindre??

takk=)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188708-arr-etter-brystoperasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fikk du dekket det via offentlig ordning eller?Hvor gæærnt må det være for at jeg får det dekket?

Jeg vurderer også å gjøre noe om jeg får det dekket!

mvh/underheng

Jeg betalte sjøl. Jeg tror det er nesten helt umulig å få det dekket, jeg hadde i vært fall ikke noenting så jeg tror kanskje at det er bare de som har fjernet et bryst pga kreft som får det dekket.

Annonse

Hei.

Er 3 uker siden jeg opererte og arrene er lyse, tynne og se rveldig fine ut.

men en liten del av det ene arret er hovent og rødt...

Noen som vet hva det kan være?

Rødhet og hovenhet er tegn på betennelse - som igjen er en reaksjon på en irritasjon. Det kan være en liten infeksjon.

Et lite fremmedlegeme.

Jeg mener ikke ølkork eller sigarstump,

men kanskje en suturbit (sytråd)?

Den kan danne arrklumper i vevet før den kommer ut av seg selv. Arrklumper forsvinner også, men kan sikkert justeres senere.

Eller en gardintrapp.

takk for svar!!

Har faktisk lurt litt på om det kan være en gardintrapp;)

så dette går altså bort av seg selv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...