Gå til innhold

Deilig kveldskvess til en??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene i kveld og har lyst på noe kvess..fint hvis det er sunt i tillegg, men det er ikke så farlig...(har jo ferie;)

Noen som har en anbefaling å komme med?

Skrevet

Hva er kvess??

Det kan være så mangt..men er i denne sammenhengen ment å beskrive noe godt, litt annerledes kveldsmat. Snacks er vel en annen måte å si det på?

Har du noen tips?

Gjest den ekte noor
Skrevet

Det kan være så mangt..men er i denne sammenhengen ment å beskrive noe godt, litt annerledes kveldsmat. Snacks er vel en annen måte å si det på?

Har du noen tips?

Grønnsaker og dipp? Snackajacks med smøreost? Fruktsalat?

Aldri hørt kvess før jeg:)

Gjest noen ting
Skrevet

Bakt potet, chips og dip, toast, pastasalat, sjokolade, nøtter og rosiner, vafler, pommes frites med ost eller smågodt.

Skrevet

Bakt potet, chips og dip, toast, pastasalat, sjokolade, nøtter og rosiner, vafler, pommes frites med ost eller smågodt.

Bakt potet! Naaammmm! Det blir det =) Takk skal du ha!

...med bacon, mais, smør og revet ost..og rømme.....mmmmMMmmmmm

Gjest noen ting
Skrevet

Bakt potet! Naaammmm! Det blir det =) Takk skal du ha!

...med bacon, mais, smør og revet ost..og rømme.....mmmmMMmmmmm

Det blir bakt potet på meg også! Fikk så lyst på det...:)

Skrevet

Kjempeartig ord! Hadde aldri hørt det før, men skjønte betydninga ut i fra de andre meldingene.

Gjest Masahiro
Skrevet

Ha,ha - kvess??? Den var ny for meg! Skal dra den for gubben i kveld og se hvordan han tolker den :)

Lag kyllingspidd med masse grønnsaker!! Yummi!!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...