Inne Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Er alene i kveld og har lyst på noe kvess..fint hvis det er sunt i tillegg, men det er ikke så farlig...(har jo ferie;) Noen som har en anbefaling å komme med? 0 Siter
Inne Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 Hva er kvess?? Det kan være så mangt..men er i denne sammenhengen ment å beskrive noe godt, litt annerledes kveldsmat. Snacks er vel en annen måte å si det på? Har du noen tips? 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Det kan være så mangt..men er i denne sammenhengen ment å beskrive noe godt, litt annerledes kveldsmat. Snacks er vel en annen måte å si det på? Har du noen tips? Grønnsaker og dipp? Snackajacks med smøreost? Fruktsalat? Aldri hørt kvess før jeg:) 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Bakt potet, chips og dip, toast, pastasalat, sjokolade, nøtter og rosiner, vafler, pommes frites med ost eller smågodt. 0 Siter
Inne Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 Bakt potet, chips og dip, toast, pastasalat, sjokolade, nøtter og rosiner, vafler, pommes frites med ost eller smågodt. Bakt potet! Naaammmm! Det blir det =) Takk skal du ha! ...med bacon, mais, smør og revet ost..og rømme.....mmmmMMmmmmm 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Bakt potet! Naaammmm! Det blir det =) Takk skal du ha! ...med bacon, mais, smør og revet ost..og rømme.....mmmmMMmmmmm Det blir bakt potet på meg også! Fikk så lyst på det... 0 Siter
Osiris Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Kjempeartig ord! Hadde aldri hørt det før, men skjønte betydninga ut i fra de andre meldingene. 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Ha,ha - kvess??? Den var ny for meg! Skal dra den for gubben i kveld og se hvordan han tolker den Lag kyllingspidd med masse grønnsaker!! Yummi!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.