Gå til innhold

bo hjemme hos foreldre som har flyttet ut i distriktet

Anbefalte innlegg

Hei, i min voksne alder flyttet familie frivillig ut i distriktet på en øy, uten mulighet til å komme fra, når som helst på døgnet, det innebærer at man må, overnatte ved besøk, særskilt de siste årene blir dette et større og verre problem, man ser hverandre sjeldnere og det bidrar ikke til at det er mer naturlig å overnatte etterhvert, de er verdens hyggeligste mennesker, emn fastsatt og etterhvert nokså bygdeaktige til sinns, helt omvendt av hva de var i min barndom, de sa hele tiden at det bare var for noen få år, men nå ser de ut til å være stuck der livet ut, og jeg blir forever urban, evt. bo et helt annet sted enn den lille utkantøyen,

Dette er jo i lengden et litt snodig problem, da min tilhørighet er i by og andre land, mens deres er på et bestemt lite sted, hvor man må ta båt, for å komme til.

Vel, vel.

Som 25 år og voksen, uten tilhørighet til dette liksomhjemstedet deres, kan dette bli vanskelig, for dem, som pensjonister, f.eks.

Nå er det 5 år siden jeg var der sist, og det kan lett bli 5 år til, siden den type oppmerksomhet man mottar i det lille samfunnet der ikke er attraktiv for meg,

Feriene mine blir lagt til andre steder på kloden, og familiesammentreff skjer i bryllup og begravelser, og når de er i vår alles fødeby, hovedstaden, i ny og ne, møtes vi der, det er mer allfarvei

å tilbringe dagevis i en provins jeg har gjennomanalysert, er ikke aktuelt, storby eller ferie i utlandet er det som er aktuelt for meg

Hm ...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...