Gjest vioola Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 nå har jeg så ising i jekslene at det er umulig å spise. Etter å ha slitt med bulimi i mange år må jeg gå til tannlegen. Kan ikke leve på bananer heller evt behanling er vel dritdyrt? ser liksom ikke helt hva som kan hjelpe..kanskje jeg må få gebiss 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Prøv å skylle tennene med flytende fluor hver kveld. I allefall verdt et forsøk. Jeg var veldig plaget med ising i tennene, men etter to uker med daglig skylling av fluor er det så godt som borte. 0 Siter
Gjest tannfein Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 skyll tennene i fluor.Tannlegen har også en spesiell tannkrem for ising i tennene i forbindelse med bleking av tenner.Denne tannkremen er mye bedre enn sensodyn(tror den heter det) Ellers vil jeg tro du får dekt tannbehandling. Vet iallefall flere med spiseforstyrrelse som har fått fikset tennene på den offentlige regning 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.