Gå til innhold

Mulla Krekar

Anbefalte innlegg

Gjest eller hva?
Skrevet

Bare en ting jeg har lurt på: Vil ikke faren for terror mot Norge være større dersom han blir utvist? For da blir han vel hevnlysten mot landet. Mens så lenge han selv bor her, ønsker han vel ikke å angripe oss, så da er vi mer beskyttet?

Gjest Morsk
Skrevet

Umulig å si hva som rører seg i fanatiker-skallen hans, så det blir bare gjetninger.

Uansett bør ikke Norge være et fristed der enhver selværklært voldelig fundamentalist skal kunne gå fritt løs på gater og torg i påvente av at de skal sette sine vanvittige ideer ut i livet.

Etter min mening hører fyren hjemme på Guantenamo-basen, da de som driver den har langt bedre erfaring i å takle folk av hans støpning.

Skrevet

Akkurat det samme har jeg tenkt. Det må nesten være å be om trøbbel og sende han ut av landet. Og hvis man skal prøve og finne ut hva han egentlig driver med, så må det være best å ha han her, så man kan følge litt med på hans aktiviteter.

Ikke det at jeg ønsker han skal være her altså men...

Gjest MrPimmel
Skrevet

Slike bryr seg nøkken om noe som helst. Får de det som de vil, er vi andre bare dumme vantro som fortjener å dø. Det spiller ingen rolle hvor snille de vantro er, de er bare vantro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...