Gjest eller hva? Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Bare en ting jeg har lurt på: Vil ikke faren for terror mot Norge være større dersom han blir utvist? For da blir han vel hevnlysten mot landet. Mens så lenge han selv bor her, ønsker han vel ikke å angripe oss, så da er vi mer beskyttet? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Umulig å si hva som rører seg i fanatiker-skallen hans, så det blir bare gjetninger. Uansett bør ikke Norge være et fristed der enhver selværklært voldelig fundamentalist skal kunne gå fritt løs på gater og torg i påvente av at de skal sette sine vanvittige ideer ut i livet. Etter min mening hører fyren hjemme på Guantenamo-basen, da de som driver den har langt bedre erfaring i å takle folk av hans støpning. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Akkurat det samme har jeg tenkt. Det må nesten være å be om trøbbel og sende han ut av landet. Og hvis man skal prøve og finne ut hva han egentlig driver med, så må det være best å ha han her, så man kan følge litt med på hans aktiviteter. Ikke det at jeg ønsker han skal være her altså men... 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Slike bryr seg nøkken om noe som helst. Får de det som de vil, er vi andre bare dumme vantro som fortjener å dø. Det spiller ingen rolle hvor snille de vantro er, de er bare vantro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.