Gå til innhold

Hva MÅ du ha til bakt potet?

Anbefalte innlegg

Gjest noen ting
Skrevet

Jeg må ha rømme og ost, samt litt smør. Mais er også godt i.

Gjest det er godt
Skrevet

Til bakt potet må jeg ha bacon, og hvitløksost.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Rømme blandet med hvitløk og urter, valnøtter og ost. Grisete men godt:)

hjertebarnet
Skrevet

Mais, rømme og smør. Helst kryddersmør.

Gjest pottimo
Skrevet

Rømme,stekt bacon,champignon,løk og mais.Tar gjerne litt tykk hjemmelaget bearnaise også,takk!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Mais og noe sånt løksmør-greier =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Mais og noe sånt løksmør-greier =)

Hvitløksmør heter det vel ;)

Skrevet

Rømme,stekt bacon,champignon,løk og mais.Tar gjerne litt tykk hjemmelaget bearnaise også,takk!

Hjemmelaget bearné? Har du ei oppskrift, tar jeg gjeeerne imot! :-)

serendipity
Skrevet

Meirei smør, eller hvitløksmør, rømme, mans ost, og helst strøstekt små bacon terninger..

*pokker nå ble jeg sulten*

Gjest MrPimmel
Skrevet

Hvitløk, kvernpepper, smør.

Eller bare tzatziki.

Skrevet

Jeg MÅ ha, i denne rekkefølgen: Smør, grillkrydder, mais, rømme, grillkrydder. NAM!

Skrevet

Rømme med en eller annet egnet maarud dip, smør, mais, sprøstekt bacon .. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå synes jeg bakt potet er oppskrytt søppel og derfor en "rett" jeg ikke dytter i meg med mindre det ikke finnes alternativer, noe tilfellet dessverre kan være dersom man er på byen i en eller annen slumby hvor det ikke selges noe annet så sent på natta, men dersom jeg først skal spise det ber jeg om samtlige ingredienser som finnes i bua.

Ikke for å kose meg, det er knapt mulig når vi snakker om en bakt potet, men fordi jeg er sulten og når sulten tar meg spiser jeg hva som helst.

Gjest Masahiro
Skrevet

Kryddersmør (en hel boks m/paprika), kryddersmør igjen (en halv boks med persille), masse sprøstekt bacon, finstrimlet purre, mais og reven ost!!! Gjerne salat ved siden av!! Ingen rømme til meg! :)

Åh, så sulten jeg ble......

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nå synes jeg bakt potet er oppskrytt søppel og derfor en "rett" jeg ikke dytter i meg med mindre det ikke finnes alternativer, noe tilfellet dessverre kan være dersom man er på byen i en eller annen slumby hvor det ikke selges noe annet så sent på natta, men dersom jeg først skal spise det ber jeg om samtlige ingredienser som finnes i bua.

Ikke for å kose meg, det er knapt mulig når vi snakker om en bakt potet, men fordi jeg er sulten og når sulten tar meg spiser jeg hva som helst.

Man må aldri kjøpt bakt potet på byen!

http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article201066.ece

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...