Gjest (Anonymous) Skrevet 11. februar 2001 Skrevet 11. februar 2001 Det er åtte dager til neste menstruasjon, men jeg har hatt vondt i brystene i fjorten dager og kan tenke meg å ta en graviditetstest i morgen. Siste menstruasjon var også tre dager forsinket med normal blødning,men varte nesten to dager mindre enn normalt. Bør jeg vente med å ta testen til jeg ser om neste menstruasjon er forsinket, eller kan jeg trygt ta den i morgen?? 0 Siter
Gjest melora Skrevet 12. februar 2001 Skrevet 12. februar 2001 RFSU har en test som du kan ta noen dager før mens. Allikevel ville jeg ventet til 1 mens dag, for å være sikker. Tar du den før, må du ta den om igjen alikevel.. Men hvis du er helt på tuppa kan du jo vente 4-5 dg, og ta den igjen etter forventa mens. (hvis den viser at du ikke er gravid..) 0 Siter
Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis Skrevet 12. februar 2001 Skrevet 12. februar 2001 En gravitest vil kunne påvise graviditet etter at mensen har uteblitt 1 døgn. Bortkastete penger å ta den før dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.