Gjest sjøhesten Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Har en mann. Han har 3 tatoveringer. Han mener jeg bør ta også, men jeg vil ikke. Min mann vil ta en til, jeg mener at tatoveringer ikke er noe særlig. Er jeg sær og gammeldags? 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Da er vi to! ) Du kan nekte å ta tattovering selv, men du kan jo ikke akkurat nekte mannen din å gjøre det. 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jeg synes heller ikke det er pent med tatoveringer. Kjæresten min har to, og den ene er så dårlig laget at den buler ut. Han påstår også at han godt kunne finne på å tatovere navnet mitt et sted. Heldigvis synes han ikke at jeg skal ha noen. 0 Siter
muriel Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Han gjør som HAN vil, du gjør som DU vil. Enkelt og greit. 0 Siter
Gjest sjøhesten Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Da er vi to! ) Du kan nekte å ta tattovering selv, men du kan jo ikke akkurat nekte mannen din å gjøre det. Nei, du har kanskje rett, men jeg hadde ikke tatt hvis ikke mannen min hadde likt det. Det er jo litt kjekkt å føle seg stolt av partneren sin. Tatoveringene hans er noe som IKKE gjør meg stolt. Det er bare harry! 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Nei, du har kanskje rett, men jeg hadde ikke tatt hvis ikke mannen min hadde likt det. Det er jo litt kjekkt å føle seg stolt av partneren sin. Tatoveringene hans er noe som IKKE gjør meg stolt. Det er bare harry! Hvor store er tatoveringene hans, og hva forestiller de? 0 Siter
Gjest sjøhesten Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Hvor store er tatoveringene hans, og hva forestiller de? Det er symboler på ting som har hendt i livet hans. De er store, mye større enn en femkroning*2. Uff, føler meg skikkelig meggete nå. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Det er symboler på ting som har hendt i livet hans. De er store, mye større enn en femkroning*2. Uff, føler meg skikkelig meggete nå. Mye større enn en femkroning? *ler* Er de større enn en middagstallerken da? 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Det er symboler på ting som har hendt i livet hans. De er store, mye større enn en femkroning*2. Uff, føler meg skikkelig meggete nå. Hvor mye større enn en femkroning? Tenk om han hadde tatovert en hel arm.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Du gjør som du vil, han gjør som han vil. Hvis du ikke vil ha en tatovering tar du det selvfølgelig ikke bare fordi han vil du skal ta en. Du skal tross alt leve med tatoveringen resten av livet. Det er ikke sikkert du skal leve med han som vil du skal ta den resten av livet. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Du er selvfølgelig ikke sær og gammeldags fordi du ikke vil ha tatovering - folk flest har tross alt ikke det. Hvorvidt det er sært av deg å nekte han å ta flere kommer helt an på hvor sterkt du nekter. Er dere helt forskjellige på det området, så er det kanskje vanskelig å forvente at den ene skal gi etter. Man gjør som man vil med kroppen sin. ".................................." 0 Siter
oslogutt Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Tattiser - og piercinger - er bare sååå 90-talls! 0 Siter
Gjest pisspreik Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Hvor mye større enn en femkroning? Tenk om han hadde tatovert en hel arm.... Ville det vært et problem? Med en arm full av tatoveringer? Skjerp dere folkens! Folk gjør som de selv vil, enkelt og greit.... Og om noen ønsker å være harry-ja så la oss få være det da! 0 Siter
mrxx Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jeg mener at du ikke er gammeldags. Dette har vært en mote, men er ikke så mye in lenger. En liten diskre tatovering kan være fint synes jeg men tre stykk er langt over det jeg synes er fint. Blir de for mange og store, så blir det litt slik for meg at antall tatoveringer er omvendt proposjonalt med intelligensen. 0 Siter
mrxx Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jeg synes heller ikke det er pent med tatoveringer. Kjæresten min har to, og den ene er så dårlig laget at den buler ut. Han påstår også at han godt kunne finne på å tatovere navnet mitt et sted. Heldigvis synes han ikke at jeg skal ha noen. Hehe, navnet på kjæresten tatovert på kroppen synes jeg er dustete. Husker på delvis på 60 og 70-tallet, sjømennene som kom hjem og hadde tatovert navnet til ungdomskjæresten på armen. For så å finne ut at dame ikke gadd å vente ett år på dem. Det sto de dumme som esler med navnet til jenta på armen, hehe. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Tatoveringer er (bør i hvert fall være) en smakssak - og ikke et spørsmål om å være gammeldags eller moteriktig. Hvis du ikke liker tattiser, så lar du være å ta noen. Du har også all rett til å si til ham at du foretrekker ham uten flere, men du kan selvsagt ikke nekte ham det - like lite som han kan tvinge deg til å gjøre det. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Hehe, navnet på kjæresten tatovert på kroppen synes jeg er dustete. Husker på delvis på 60 og 70-tallet, sjømennene som kom hjem og hadde tatovert navnet til ungdomskjæresten på armen. For så å finne ut at dame ikke gadd å vente ett år på dem. Det sto de dumme som esler med navnet til jenta på armen, hehe. Det synes jeg også... Men det blir nok et symbol, ikke et navn. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Ville det vært et problem? Med en arm full av tatoveringer? Skjerp dere folkens! Folk gjør som de selv vil, enkelt og greit.... Og om noen ønsker å være harry-ja så la oss få være det da! Ja, folk får gjøre som de vil, men folk får også mene som de vil. Og jeg synes det er STYGT med en tatovering som fyller hele armen, akkurat som syv pearcinger i ansiktet også er stygt. 0 Siter
Gjest Snille Hilde Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Nei, du er ikke sær eller gammeldags, men har en god smak og en litt småharry mann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.