mrxx Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det synes jeg også... Men det blir nok et symbol, ikke et navn. Symbol og symbol, kanskje. Men det blir dumt når navnet står der da og ikke kan det fjernes heller. Lurer på hva disse tenker på, det er jo ikke sikkert at forholdet vil vare livet ut uansett. Selv om jeg hadde vært sammen med kona mi i 30 år så ville jeg ikke ha hatt navnet hennes tatovert på armen min. Hvis det skulle bli slutt og jeg fant meg en ny partner og vi levde til vi var 95 år, så ville jeg ha vært lenger sammen med den nye enn min nåværende kone. 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Symbol og symbol, kanskje. Men det blir dumt når navnet står der da og ikke kan det fjernes heller. Lurer på hva disse tenker på, det er jo ikke sikkert at forholdet vil vare livet ut uansett. Selv om jeg hadde vært sammen med kona mi i 30 år så ville jeg ikke ha hatt navnet hennes tatovert på armen min. Hvis det skulle bli slutt og jeg fant meg en ny partner og vi levde til vi var 95 år, så ville jeg ha vært lenger sammen med den nye enn min nåværende kone. Døh.. det er da bare å finne ei ny dame med samme navn... 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Symbol og symbol, kanskje. Men det blir dumt når navnet står der da og ikke kan det fjernes heller. Lurer på hva disse tenker på, det er jo ikke sikkert at forholdet vil vare livet ut uansett. Selv om jeg hadde vært sammen med kona mi i 30 år så ville jeg ikke ha hatt navnet hennes tatovert på armen min. Hvis det skulle bli slutt og jeg fant meg en ny partner og vi levde til vi var 95 år, så ville jeg ha vært lenger sammen med den nye enn min nåværende kone. Tror det er litt kjipt selv om det er et symbol, hvis det er designet og forbundet med en bestemt person. "................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Tattiser - og piercinger - er bare sååå 90-talls! Ja...og jeg bare...ikke sant...det er bare liksom ikke schpaa lenger, ikke sant? "................................." 0 Siter
mrxx Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Døh.. det er da bare å finne ei ny dame med samme navn... Hehe, ja det er jo det som må bli løsningen, skal man komme ut av dette på en skikkelig måte. 0 Siter
mrxx Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Tror det er litt kjipt selv om det er et symbol, hvis det er designet og forbundet med en bestemt person. "................................." Hehe, ja det mener jeg også. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jeg mener at du ikke er gammeldags. Dette har vært en mote, men er ikke så mye in lenger. En liten diskre tatovering kan være fint synes jeg men tre stykk er langt over det jeg synes er fint. Blir de for mange og store, så blir det litt slik for meg at antall tatoveringer er omvendt proposjonalt med intelligensen. Det er en smakssak, det der. Men den evt. statistiske sammenhengen mellom iq og antall tatoveringer går selvfølgelig andre veien - det er ikke tatoveringene som gjør at iq-en er lav. Personlig synes jeg disse populære, små tatoveringene (kinesiske tegn etc.) stort sett er mer dumme en fine. Jeg foretrekker mønstertattoveringer som følger kroppen, og da kan det gjerne være litt størrelse på dem. ".................................." 0 Siter
mrxx Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det er en smakssak, det der. Men den evt. statistiske sammenhengen mellom iq og antall tatoveringer går selvfølgelig andre veien - det er ikke tatoveringene som gjør at iq-en er lav. Personlig synes jeg disse populære, små tatoveringene (kinesiske tegn etc.) stort sett er mer dumme en fine. Jeg foretrekker mønstertattoveringer som følger kroppen, og da kan det gjerne være litt størrelse på dem. ".................................." Hehe, nei det er selvsagt ikke slik at man får mindre iq av tatoveringer, men det kan tenkes at det blir mange tatoveringer fordi iq'en er lav. Store tatoveringer har jeg aldri likt, det blir for dominerende og stygt, synes jeg. Men generelt må vel dette snart ha gått av moten? eller i alle fall blitt mindre populært. 0 Siter
mrxx Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Ville det vært et problem? Med en arm full av tatoveringer? Skjerp dere folkens! Folk gjør som de selv vil, enkelt og greit.... Og om noen ønsker å være harry-ja så la oss få være det da! Selvsagt kan de som ønsker det tatovere hele kroppen for den sakens skyld, men jeg og de fleste andre kan få lov til å mene at der er dritstygt. 0 Siter
muriel Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Tror det er litt kjipt selv om det er et symbol, hvis det er designet og forbundet med en bestemt person. "................................." Jeg har vurdert å få tatovert "Michelin" på bilringen min. Den trenger litt pynt. 0 Siter
Gjest pisspreik Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Selvsagt kan de som ønsker det tatovere hele kroppen for den sakens skyld, men jeg og de fleste andre kan få lov til å mene at der er dritstygt. Ja så absolutt... Men det var vel ikke deres mening spørsmålet dreide seg om? Eller? 0 Siter
mrxx Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Ja så absolutt... Men det var vel ikke deres mening spørsmålet dreide seg om? Eller? Ikke det? Det er jo vår mening som trådstarter ønsker å ha. Det er det vi ha svart på. Men om den enkelte ønsker å ha tattiser, så er det opp til dem. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Hehe, nei det er selvsagt ikke slik at man får mindre iq av tatoveringer, men det kan tenkes at det blir mange tatoveringer fordi iq'en er lav. Store tatoveringer har jeg aldri likt, det blir for dominerende og stygt, synes jeg. Men generelt må vel dette snart ha gått av moten? eller i alle fall blitt mindre populært. Det er forskjell på store tatoveringer og store tatoveringer. "Bildetatoveringer" har jeg aldri likt, enten de er store eller små. Men et mønster kan godt være ganske stort - det ser ikke påklistret og dominerende ut hvis det passer på kroppen. Desverre er de vanligste mønstertatoveringene såkalt tribal-tatoveringer som er plukket fra blafrestativet i venterommet på tattoo-sjappa, og da synes jeg det blir kjedelig og uorginalt. "................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jeg har vurdert å få tatovert "Michelin" på bilringen min. Den trenger litt pynt. Jævli kjipt den dagen du går over til Firestone dekk, og konstant blir minnet på det forholdet du hadde til Michelin tidligere :-) "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Ja så absolutt... Men det var vel ikke deres mening spørsmålet dreide seg om? Eller? Det blir alltid slik at de som misliker tatoveringer er nødt til å forkynne det i en tråd om tatoveringer - selv om spørsmålet ikke dreier seg om hvorvidt tatoveringer i seg selv er kult/stygt/tøfft/harry etc. "..................................." 0 Siter
mrxx Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det er forskjell på store tatoveringer og store tatoveringer. "Bildetatoveringer" har jeg aldri likt, enten de er store eller små. Men et mønster kan godt være ganske stort - det ser ikke påklistret og dominerende ut hvis det passer på kroppen. Desverre er de vanligste mønstertatoveringene såkalt tribal-tatoveringer som er plukket fra blafrestativet i venterommet på tattoo-sjappa, og da synes jeg det blir kjedelig og uorginalt. "................................" Selvsagt ser jeg at selve mønsteret kan være pent, men jeg synes ikke en stor tatovering er pent. Hvis du skjønte hva jeg mente. Synes rett og slett det er stygt og kan ikke fatte at noen vil ha det på kroppen. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Selvsagt ser jeg at selve mønsteret kan være pent, men jeg synes ikke en stor tatovering er pent. Hvis du skjønte hva jeg mente. Synes rett og slett det er stygt og kan ikke fatte at noen vil ha det på kroppen. Smak og behag :-) "................................." 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Symbol og symbol, kanskje. Men det blir dumt når navnet står der da og ikke kan det fjernes heller. Lurer på hva disse tenker på, det er jo ikke sikkert at forholdet vil vare livet ut uansett. Selv om jeg hadde vært sammen med kona mi i 30 år så ville jeg ikke ha hatt navnet hennes tatovert på armen min. Hvis det skulle bli slutt og jeg fant meg en ny partner og vi levde til vi var 95 år, så ville jeg ha vært lenger sammen med den nye enn min nåværende kone. Jeg synes nå heller ikke han skal ha det. Men min kjære har altså tatovert et "minne" om en gammel flamme på armen. Den irriterer vettet av meg. 0 Siter
favn Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jeg synes nå heller ikke han skal ha det. Men min kjære har altså tatovert et "minne" om en gammel flamme på armen. Den irriterer vettet av meg. Jonny Depp da... 'Winona forever', hehe... 0 Siter
mrxx Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jeg synes nå heller ikke han skal ha det. Men min kjære har altså tatovert et "minne" om en gammel flamme på armen. Den irriterer vettet av meg. Hehe, det er litt dustete da å tatovere slike gamle minner. Men hva skal stakkaren gjøre da så lenge han har vært så dum å gjøre dette? Det beste er nok at du også fosøker å glemme det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.