cec5 Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det eneste du gikk glipp av, var at de tappet penger fra kontoen din. Man skal selvfølgelig aldri gi fra seg kortnr til noen. 0 Siter
Goliath Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Skam og skam.. "scam" på engelsk betyr svindel, ikke skam (shame) Takk! Skulle selvfølgelig skrevet med "c".....arghhhh:-) 0 Siter
org Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 Det dumme var at du i det hele tatt ringte.... Det smarte var at du lot være å gi dem det de var ute etter. NÅR SKAL NAIVE NORDMENN LÆRE AT ALLE USEDVANLIG FANTASTISKE TILBUD OG GEVINSTER PÅ INTERNETT ER SKAM...??? Takk, takk, takk. Den fortjente jeg egentlig. Men vær du trygg: JEG HAR LÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRT! Vennlig hilsen 0 Siter
Goliath Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Takk, takk, takk. Den fortjente jeg egentlig. Men vær du trygg: JEG HAR LÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRT! Vennlig hilsen Det er bra! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.