Gå til innhold

Frustrert panikk et øyeblikk

Anbefalte innlegg

Gjest frue-slave
Skrevet

Et øyeblikk eller fem trodde jeg at jeg hadde surfet bort "Frustrerte fruer"i dag. ;-)

Det er første gang jeg faktisk er lettet fordi det er sport på TV`n.

Skrevet

Hehe...

Vi får prøve å holde ut en hel uke til. Ble ganske irritert tidligere i dag da jeg plutselig kom på at det ikke var i dag. Får glede oss til Lost i morgen istedet.

margerita1365380476
Skrevet

Jeg var på hyttetur og oppdaget at jeg hadde glemt hvor mye klokka var. Kjørte hjem i en fei for å se yndlingsserien, gjett om jeg ble skuffet da det var fotball. Hater fotball!

Skrevet

Jeg var kjempefornøyd, for jeg måtte jobbe overtid. :)

tigertrollet
Skrevet

Suverent! For jeg var ute og spiste middag og rakk ikke hjem...

*fornøyd*

Skrevet

Hehe...

Vi får prøve å holde ut en hel uke til. Ble ganske irritert tidligere i dag da jeg plutselig kom på at det ikke var i dag. Får glede oss til Lost i morgen istedet.

Jeg vet ikke om jeg orker å se på FF neste tirsdag. Min Rex får et nytt hjerteinfarkt, leste jeg i Se og Hør.

Og det er ikke det eneste som skjer..

Mrs. Wallace
Skrevet

Takk og pris! Jeg har vært på venninnetreff, så det passet perfekt. ;o)

Gjest togli
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg orker å se på FF neste tirsdag. Min Rex får et nytt hjerteinfarkt, leste jeg i Se og Hør.

Og det er ikke det eneste som skjer..

Fram med valiumen!!

Skrevet

Hehe...

Jeg har gått glipp av to FF-episoder, dersom det da ikke utgikk pga sport de to foregående ukene også?

Lyst til å gi et lite referat? :-)

Skrevet

Jeg har gått glipp av to FF-episoder, dersom det da ikke utgikk pga sport de to foregående ukene også?

Lyst til å gi et lite referat? :-)

Hmm... Vanskelig å huske så mye da, ammetåkete som jeg er.

Men det har iallefall kommet fram at Zach en gang het Dana og ble kidnappet fordi moren ikke var snill. Dette vet søstra til hun tjukke døde, så hun sier hun skal ta seg av Zach, og faren må flytte et annet sted.

Mrs. Solis er gravid, men vet ikke hvem faren er. Det har vært tøyset med p-pillene, og sist fant hun ut at det måtte være svigermor. Først ble hun sint på mannen sin. Han unge elskeren mente at han skulle ta seg av barnet og greier...

Gamle Lois Lane har fått vite sannheten om rørleggeren, og tilgir han. Husker ikke helt hva sannheten var, men han var iallefall ikke ondskapsfull.

Rødhårete damen var ute på middag med apotekeren, og ble oppdaget av hun lyshåra eiendomsdama... Sønnen hennes (husker ikke om dette skjedde for mer enn to uker siden da) sier han er homofil, men han er ikke det, det er bare for å gjøre livet til moren guffent og komme seg vekk fra der han var. Han planlegger en ekkel hevn.

Lurer på om det ikke kom fram hvem de hadde drept og lagt i den kista de dumpa i vannet, men det husker jeg ikke helt.

Skrevet

Fram med valiumen!!

Ja, det blir visst til det. Jeg er skikkelig bekymret for Rex, med den bitchen til kjerring og den onde apotekeren som kødder med medisinen hans.

Men jeg håper det beste.

Skrevet

Men det har iallefall kommet fram at Zach en gang het Dana og ble kidnappet fordi moren ikke var snill. Dette vet søstra til hun tjukke døde, så hun sier hun skal ta seg av Zach, og faren må flytte et annet sted.

Mrs. Solis er gravid, men vet ikke hvem faren er. Det har vært tøyset med p-pillene, og sist fant hun ut at det måtte være svigermor. Først ble hun sint på mannen sin. Han unge elskeren mente at han skulle ta seg av barnet og greier...

Gamle Lois Lane har fått vite sannheten om rørleggeren, og tilgir han. Husker ikke helt hva sannheten var, men han var iallefall ikke ondskapsfull.

Rødhårete damen var ute på middag med apotekeren, og ble oppdaget av hun lyshåra eiendomsdama... Sønnen hennes (husker ikke om dette skjedde for mer enn to uker siden da) sier han er homofil, men han er ikke det, det er bare for å gjøre livet til moren guffent og komme seg vekk fra der han var. Han planlegger en ekkel hevn.

Lurer på om det ikke kom fram hvem de hadde drept og lagt i den kista de dumpa i vannet, men det husker jeg ikke helt.

Hun som lå i kista var henne rørleggeren lette etter. Sannheten om han var at drapet på politimannen var en ulykke.

Gjest frue-slave 2
Skrevet

Amatører! ;-)

Alle som følger med vet da at det er sleske Carlos som har tuklet med konas p-piller, og at han la skylda på mora si.

Dama i kista er Deirdre, makan til vanskelig navn å skrive, som Mike leter etter. Og han fikk mappa hennes av en korrupt politimann som ble bestukket til å gi den fra seg, men like gjerne benyttet anledningen til å banke opp stakkars Mikey-boy for å være en "copkiller". Og i mappa kommer han over en lista over folk som har kjøpt den lekekista, og der står jammen meg navnet til skumle-Paul i gata.

Deirdre var forresten narkoman, og det var visst Mike også omtrent på det tidspunktet.

MEN: hvem er han svarte detektiven som Susan har snakket med? Er han inne med skumle-Paul? Er det ikke han som skulle drepe Edie en gang for lenge lenge siden?

Skrevet

Jeg var i selskap og hadde forutseende nok satt i gang et video-opptak. Gjett om jeg ble skuffet når jeg satte i gang opptaket i dag og det bare inneholdt fotball!

Grr!

Jeg er så desidert blant dem som mener at det er for mye fotaball på TV. Tenk å prioritere et prøve-VM forann en så populær serie!

Skrevet

Amatører! ;-)

Alle som følger med vet da at det er sleske Carlos som har tuklet med konas p-piller, og at han la skylda på mora si.

Dama i kista er Deirdre, makan til vanskelig navn å skrive, som Mike leter etter. Og han fikk mappa hennes av en korrupt politimann som ble bestukket til å gi den fra seg, men like gjerne benyttet anledningen til å banke opp stakkars Mikey-boy for å være en "copkiller". Og i mappa kommer han over en lista over folk som har kjøpt den lekekista, og der står jammen meg navnet til skumle-Paul i gata.

Deirdre var forresten narkoman, og det var visst Mike også omtrent på det tidspunktet.

MEN: hvem er han svarte detektiven som Susan har snakket med? Er han inne med skumle-Paul? Er det ikke han som skulle drepe Edie en gang for lenge lenge siden?

Tror du det er Deirdre som er Dana/Zachs egentlige mor? At hun kom på sporet av kidnapperne, og at de måtte drepe henne siden hun var i ferd med å avsløre dem?

Skrevet

Jeg var i selskap og hadde forutseende nok satt i gang et video-opptak. Gjett om jeg ble skuffet når jeg satte i gang opptaket i dag og det bare inneholdt fotball!

Grr!

Jeg er så desidert blant dem som mener at det er for mye fotaball på TV. Tenk å prioritere et prøve-VM forann en så populær serie!

De kunne i det minste ofre en av de mange reprise-suppene sine, og få plass til begge deler.

Skrevet

De kunne i det minste ofre en av de mange reprise-suppene sine, og få plass til begge deler.

Enig!

Skrevet

Amatører! ;-)

Mike var ikke narkoman, det var kun henne som jeg ikke kan stave navnet til. Ja, det er hun som er Zacks virkelige mor.

Detektiven som Susan snakket med er han som Poul hadde. Da detektiven ble engasjert av Susan, gikk han til Poul som betalte ham for å gi Susan gale opplysninger om ham. (Bl.a at Mary Alice byttet navn for å komme unna noen fæle slektninger.)

Detektiven fant også opplysninger om Mike, og på et bilde av ham fra fengselet fra en avis er Kira (er det det hun heter tro) og faren hennes i bakgrunnen. Susan oppsøker Kira og får sannheten av henne.

Gjest frueslave 2
Skrevet

Tror du det er Deirdre som er Dana/Zachs egentlige mor? At hun kom på sporet av kidnapperne, og at de måtte drepe henne siden hun var i ferd med å avsløre dem?

Det jeg går og lurer på er hvem som er Zachs virkelige far... i.o.m at Mike og Deirdre var kjærester og greier...

Gjest frueslave 2
Skrevet

Det jeg går og lurer på er hvem som er Zachs virkelige far... i.o.m at Mike og Deirdre var kjærester og greier...

Hei, vi glemte jo helt å gjengi eskapadene til Lynette og mannen! Hi-hi :-)

Lynette ser med stadig økende uro på at mannen hennes forsvinner avgårde på jobb med denne smarte, velstylete eks-kjæresten (som han lot være å fortelle at han ansatte), og når det blir lenger og lenger mellom hver gang de har sex bestemmer Lynette seg for at det er opp til henne å "redde ekteskapet." Hun kjøper bl.a. inn en liten fransk-stuepike-kostyme, og svinser rundt i den og drikker rødvin og venter på at mannen skal komme hjem. Hvilket han omsider gjør - med en mannlig kollega som skal sove over, og etter at Lynette har flata ut i sofaen...

Dagen etter er hun dødsens flau, men balansen blir gjenopprettet når mannen plutselig dukker opp på soverommet iført kun en minimal tanga. Alt vel, the end.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...