Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det står:

"Kan du møte i xxx på neste lørdag?"

betyr det nå på lørdag, eller først lørdag neste uke?

tigertrollet
Skrevet

Det der brukes om hverandre synes jeg. Jeg dobbeltsjekker alltid.

Hvis jeg sier det mener jeg neste uke. Ikke førstkommende. Da ville jeg nemlig sagt "til lørdag" eller bare "lørdag".

Skrevet

Det der brukes om hverandre synes jeg. Jeg dobbeltsjekker alltid.

Hvis jeg sier det mener jeg neste uke. Ikke førstkommende. Da ville jeg nemlig sagt "til lørdag" eller bare "lørdag".

Jeg pleier å si som du, men jeg synes det er så mange som sier det annerledes. Frustrerende. Jeg har svart på mailen og spurt, men har ikke fått svar ennå, men jeg MÅ vite det i dag.

Skrevet

Jeg ville forstått det som 2. juli, men det var da usedvanlig klønete å ikke skrive dato?

Skrevet

Jeg ville forstått det som 2. juli, men det var da usedvanlig klønete å ikke skrive dato?

Jepp, og det er fra sjefen min... Jeg har nettopp begynt i ny jobb.

skorpionfisken
Skrevet

Jeg pleier å si som du, men jeg synes det er så mange som sier det annerledes. Frustrerende. Jeg har svart på mailen og spurt, men har ikke fått svar ennå, men jeg MÅ vite det i dag.

Ring sjefen da...

Eller let vedkommende opp og si at du er litt usikker på om han mente nå lørdag eller lørdagen etterpå.

Etter noen år, når du er helt på bølgelengde med sjefen kan du gjøre som jeg ville gjort.

Jeg ville gått inn til ham og spurt hva i h... han mener med å sende sånne tvetydige og forvirrende mailer. Han ville svart: skjønner du f... ingenting? Alt skal nå du ha inn med teskje!

Så hadde vil ledd begge to og dagen ville vært berget...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...