Gå til innhold

Et vakker hotell/pensjonat

Anbefalte innlegg

Gjest utslitt dobbeltarbeidende
Skrevet

I september skal jeg på husmorferie helt alene. Jeg trenger ikke masse aktiviteter, det eneste jeg har behov for er RO.

Jeg vil reise til dette stedet: Et vakkert, lite hotell/pensjonat med vennlig betjening og god mat. Stedet skal ligge nært havet, og det må være fint å gå tur (og evt. sykle) rett utenfor hotellet..Det skal ikke ligge i en by, altså mer på et "øde" sted.

Stedet må ligge i Danmark, Sverige eller Norge, og være mulig å nå pr. offentlig kommuniksajon fra Oslo.

Vet noen av dere hvor dette stedet ligger? Jeg vurderer Kosterøyene, men vil gjerne ha flere forslag!

Skrevet

Reis til Skagen, der er det så fint.

I Skagen er det ikke akkurat ro om sommeren... Jeg har bodd der.

Skrevet

I Skagen er det ikke akkurat ro om sommeren... Jeg har bodd der.

Er det fremdeles fullt kjør i september da? Jeg ville trodd sesongen var over da siden sommeren er over.

Skrevet

Er det fremdeles fullt kjør i september da? Jeg ville trodd sesongen var over da siden sommeren er over.

Det starter så smått i april og er på fullt i juni, juli og august, men altfor mange turister i september også etter min smak.

Skrevet

Det starter så smått i april og er på fullt i juni, juli og august, men altfor mange turister i september også etter min smak.

Jeg har bare vært der i mai og det var masse folk der da. Men nå var ikke jeg ute etter stillhet og ro heller :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...