Gjest hjælpes meg Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Møkk. Kjøre bil i tre dager med to teltovernattinger med fireåring. Vi skulle ta det med ro - jvisst ja, det var derfor vi kom fram klokka tre om natta da, i stedet for å ligge over en natt ekstra? Vel fremme har det begynt å regne her også, men hjemme er det tropenatt. Arrgh. Svigermor har bakt brød, men dessverre kommet til å ha i en pakke med harske solsikkefrø. Men brødet er jo fint, det er bare å plukke ut frøene..... Joda. Nam nam. Mugg på osten er bare å skjære av. Man kaster ikke mat vettu. Litt ekkel konsistens på makrellboksen som har stått i to uker sa du? Den ser jo helt fin ut ellers? Vi har noen gamle tørre boller med smør på til kaffen. Hvis de ikke blir spist opp i dag må dere slite med dem resten av uka også. (Selv ikke fireåringen orket mer enn en halv). Så jævlig vondt i ryggen etter bilturen også. Humøret blir deretter. Sa noen to uker ferie? Hjælp, jeg trenger ferie etter denne ferien her! Kan noen gi meg et humoristisk tupp i ræva så jeg ikke synker ned i en depresjon her??!! 0 Siter
Gjest og god sommer Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Ta deg en knert av svigerfars whiskey, eg vet'kje anna råd. 0 Siter
Gjest Hellhjelp Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Ja, det er en ond, ond verden. Alle er fra Hell (i Nord-Trøndelag) og du er den eneste med englevinger - på din onde rygg... 0 Siter
Gyda Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 For en skjebne. Fatt mot - dra på lange dagsturer langt bort og prøv å få fram smilet innimellom. Lykke til! 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Hvis du virkelig er seriøs når det gjelder maten der så pell deg på butikken! Ikke sitt og klag, men bidra til maten du også. Kanskje gamla tror hun har dårlig råd? 0 Siter
org Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Butikken åpner igjen, da kan du jo handle litt. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det må da finnes enklere måter å ta ferie på? Jeg elsker å dra på ferie, men jeg sørger da for at maten er i orden. Jeg ligger av prinsipp aldri i telt. Vet at det kan være et økonomisk spørsmål, men da blir jeg heller hjemme. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det første jeg hadde gjort var å ta en tur i butikken å kjøpe fersk/ny mat. Og tatt lange turer for å gjøre noe gøy. 0 Siter
Gjest Vivalavia Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Skal du være så negativ resten av ferien, blir den nok helt fantastisk! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det du driver med nå er en tjeneste, ikke ferie. Muligens for samboeren og barnet deres, ikke for deg. Du får glede deg med de andre, kanskje smitter litt over. Også håper jeg dere skal ha en ferie på dine premisser senere :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Du har vel ikke tenkt å sitte inne hos svigermor å irritere deg over brødet hennes i 14 dager? Finn på masse forskjllige ting, ellers er jeg redd svigermor kan bli temmelig lei deg også etterhvert. Kjøp dere ihvertfall noe god mat, så er det problemet løst. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Kan du ikke stikke ut og handle litt brød og pålegg sjøl? 0 Siter
Gjest Kneggerud Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Les ditt eget innlegg - humrer her jeg sitter (på en veldig medfølende måte) ) Dette er mitt humoristiske tupp i arsen. 0 Siter
Gjest Karolisnk Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Stakkars deg!!! Virkelig!!! Neste år - nekt! Håper du får noen lyse øyeblikk i ferien din likevel! Kos deg med 4-åringen din - finn på noe gøy sammen!! God sommer!! 0 Siter
serendipity Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Er det ikke bare i kjøpe den maten du har lyst på? 0 Siter
Elbereth Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Hva er premien for å holde ut i to uker da? *lurer* Kom deg ut og kjøp din egen mat - jo før jo heller 0 Siter
Gjest hjælpes meg Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Kjøpebrød, brunost uten mugg, en ny bok fra bokhandelen, pottitgull, sofakroken, og fisketur i morra. Jepp - ordner seg nok likavel. Selv om det pissregner ennå. 0 Siter
Elis31 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Dra hjem en uke før. Du kommer til å bli kjempeglad bare ved tanken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.