Gjest fjortis-mamma Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 OK, bra, ikke bra? H*n er svært moden, skikkelig av seg og godt orientert om det meste, også alminnelige forholdsregler ved nettbruk. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jeg tviler på at du kan skjerme ham mot det du evt. vil at han ikke skal se på internett uansett. Jeg hadde nok gitt min 14-åring internett på gutterommet - selv om jeg muligens hadde fulgt litt med på nettverkstrafikken. "..................................." 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 OK mener jeg. Vår 16 åring har hatt det et par år. Men vi har kontroll på kabelen. Den trekkes ut hver kveld kl 21.00. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Her har på 11-åringen og 14-åringen internett på rommet sitt. Har inntrykk av de fleste har det i dag. Ihvertfall mine barns venner. Dessuten trenger de det i skolearbeidet. Jeg prater med dem, advarer dem og gjør dem oppmerksom på hva slags farer som kan være forbundet med det. 0 Siter
Gjest fjortis-mamma Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 H*n er erfaren nettbruker på husets stue-pc, hos venner og på skole. Takk for svar alle sammen! Dette med internett er egentlig ikke noen sak, jeg ønsket bare å høre noen synspunkter. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Datteren min på 15 har hatt internett på rommet et par år allerede. Ikke noe problem det. Har bruk for det i skolegang også. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Her har på 11-åringen og 14-åringen internett på rommet sitt. Har inntrykk av de fleste har det i dag. Ihvertfall mine barns venner. Dessuten trenger de det i skolearbeidet. Jeg prater med dem, advarer dem og gjør dem oppmerksom på hva slags farer som kan være forbundet med det. Trenger 11-åringen internett til skolearbeidet? 0 Siter
MsSophie Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Trenger 11-åringen internett til skolearbeidet? Min 10 åring trenger det hvertfall stadig vekk. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Trenger 11-åringen internett til skolearbeidet? Jada, det hender rett som det er. Det har han gjort i et par år allerede. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jada, det hender rett som det er. Det har han gjort i et par år allerede. Det er vel forskjell fra skole til skole. Lillebroren min på 12 har aldri hatt bruk for internett til skolearbeide. Han bruker det bare til spill. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det er vel forskjell fra skole til skole. Lillebroren min på 12 har aldri hatt bruk for internett til skolearbeide. Han bruker det bare til spill. Her har de begynt tidlig med nesten rene særoppgaver, så internett har vært kjekt å ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.