Gå til innhold

Aktiviteter i Danmark

Anbefalte innlegg

Gjest bareanna
Skrevet

Er det noen som har forlag til hva en gjeng i 20-åra kan finne på i Danmark i en uke i august?

Vi har tenkt oss på endel aktiviteter som Legoland og Sommerland Syd. Andre forslag? Skal leige hus ca. på midten av Jylland.

mil1365380270
Skrevet

Hvis det er fint vær kommer dere sikkert til å ha nok med solig, drikking, grilling og bading, i tillegg til det du skrev. En uke går fort :-)

Gjest Kneggerud
Skrevet

Legoland? Var dere ikke i tjueåra?

My thoughts exactly..... :)

serendipity
Skrevet

Om dere ikke har med barn hadde jeg valgt noe annet enn Legoland. Finnes andre sommerparker som har mer artige ting/karuseller osv. enn Legoland...

Skrevet

Ca. på midten av Jylland, kan du ikke si noe mer spesifikt stedsnavn, så kanskje jeg kan foreslå noe, ettersom jeg bor på stedet.

Skrevet

Ca. på midten av Jylland, kan du ikke si noe mer spesifikt stedsnavn, så kanskje jeg kan foreslå noe, ettersom jeg bor på stedet.

Jeg "hiver" meg på tråden. Vi er 2 voksne, en 16-åring og en snart 7 åring som skal til Lemvig. Forslag?

Skrevet

Jeg "hiver" meg på tråden. Vi er 2 voksne, en 16-åring og en snart 7 åring som skal til Lemvig. Forslag?

Jeg har aldri vært i Lemvig, så noe konkret forslag har jeg ikke. Men det er jo ikke så langt til Vesterhavet, og det er da utrolig flott natur der nede. Ellers vet jeg ikke desverre... Du kan jo prøve denne: www.visitlemvig.dk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...