Gjest hadde time i dag Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jeg grudde meg veldig før jeg skulle dit, selv om jeg ikke trodde at jeg skulle grue meg... Da jeg kom dit var det kort ventetid, og selve CT'en tok bare fem minutter. Jeg fikk ikke slik væske inn armen, og jeg hadde ikke vondt i hodet etterpå. Så nå var det gjort. Det så normalt ut, men de skal vel se nøyere på bildene rekner jeg med. Og det kostet 185. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Så fint at det gikk bra. Man gruer seg ofte til ting en ikke vet om, og du fikk nok ut mye av det ved å skrive om det her i går. Det er ikke det dummeste man kan gjøre. Sannsynligvis er bildene helt fine, og du må finne andre løsninger i forhold til ditt problem. I den prosessen er dette forumet ofte til god hjelp:o) Vh bugge. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 godt å høre det gikk bra =) lykke til med resultatene, er nok ingenting skal du se 0 Siter
Gjest hadde time i dag Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 godt å høre det gikk bra =) lykke til med resultatene, er nok ingenting skal du se Takk:) Det var fint å høre hva dere hadde å si! 0 Siter
Gjest hadde time i dag Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Så fint at det gikk bra. Man gruer seg ofte til ting en ikke vet om, og du fikk nok ut mye av det ved å skrive om det her i går. Det er ikke det dummeste man kan gjøre. Sannsynligvis er bildene helt fine, og du må finne andre løsninger i forhold til ditt problem. I den prosessen er dette forumet ofte til god hjelp:o) Vh bugge. Ja det var godt å høre litt her før jeg skulle dit! Og jeg håper bildene er fine og at jeg finner ut hvorfor jeg har så ofte migrene.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.