Gå til innhold

Peter Jøback på Rådhusplassen 7. juni

Anbefalte innlegg

Gjest fan av ham
Skrevet

Noen som husker / vet hvilke sanger han sang der.

Gjest EltonJ
Skrevet

Homseartister er ikke de jeg er mest begeistret for.

Gjest fan av ham
Skrevet

Interesserer meg midt i ryggen hvilke artister du liker eller misliker.

Gjest fan av ham
Skrevet

Homseartister er ikke de jeg er mest begeistret for.

Gjest EltonJ
Skrevet

Det er ikke første gang et skuffet kvinnfolk blir forbanna over opplysningen om at PJ er gay. Det blir omtrent som budbringerne i det gamle Hellas. De ble likvidert hvis de hadde et dårlig budskap, som ikke passet mottagerne. Personlig utøver jeg masse vold mot postmannen når han har lagt et upopulært brev i kassa mi.

*gliser*

Gjest fan av ham
Skrevet

Det er ikke første gang et skuffet kvinnfolk blir forbanna over opplysningen om at PJ er gay. Det blir omtrent som budbringerne i det gamle Hellas. De ble likvidert hvis de hadde et dårlig budskap, som ikke passet mottagerne. Personlig utøver jeg masse vold mot postmannen når han har lagt et upopulært brev i kassa mi.

*gliser*

Jeg visste at han var homo. Ingen nyhet det. Kanskje medvirkende årsak til at jeg liker ham. Hva vet du ? Men det var liksom ikke det jeg spurte om da.

EltonJ er jo ikke homo.

Gjest EltonJ
Skrevet

*gliser*

Joda, "jeg" er gay, slik Robbie Williams og mange andre mannlige artister er.

Du fikk ihvertfall svar på innlegget ditt, selv om det kanskje ikke var den type svar du ønsket.

Gjest EltonJ
Skrevet

Jeg visste at han var homo. Ingen nyhet det. Kanskje medvirkende årsak til at jeg liker ham. Hva vet du ? Men det var liksom ikke det jeg spurte om da.

EltonJ er jo ikke homo.

Du fikk ihvertfall svar på innlegget ditt, selv om det kanskje ikke var den type svar du ønsket.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

EltonJ er jo ikke homo.

"EltonJ er jo ikke homo."

Who cares? Elton John på sin side, han er i alle fall homo. Og _likevel_ har han laga mye fin musikk. :-)

Gjest fan av ham
Skrevet

"EltonJ er jo ikke homo."

Who cares? Elton John på sin side, han er i alle fall homo. Og _likevel_ har han laga mye fin musikk. :-)

I motsetning til PJ, mener du ?

Gjest fan av ham
Skrevet

Nei, jeg fikk ikke vite noe som helst som jeg ikke visste fra før, verken om EJ eller PJ. Og jeg som trodde en kunne få svar på ALT her inne ;o(

Gjest EltonJ
Skrevet

Peter Jöback har ikke lagd en eneste egen låt.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Aner ikke hvem PJ er, jeg da.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Å! Er det han fløtetypen som det alltid er reklame av mellom programmene på TV? Han som radbrekker "She" og "Always On My Mind"? Da er han vel ingen låtskriver? Siden han synger andres sanger, altså.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Nei, jeg fikk ikke vite noe som helst som jeg ikke visste fra før, verken om EJ eller PJ. Og jeg som trodde en kunne få svar på ALT her inne ;o(

Kanskje alle andre skygget unna Rådhusplassen den dagen? Hele verden er jo ikke her inne, ikke en gang hele Oslo vil jeg tippe. :-)

Gjest Jøkrakk og Krykkebø
Skrevet

Å! Er det han fløtetypen som det alltid er reklame av mellom programmene på TV? Han som radbrekker "She" og "Always On My Mind"? Da er han vel ingen låtskriver? Siden han synger andres sanger, altså.

Det er han som sammen med Sissel Krykkebø klarer å ødelegge den fantastisk flotte (opprinnelig keltiske hymnen) Gå inte förbi.

Idiotisk navn forøvrig.

Ellers så plagierer han bare tidligere hitlåter og er en middelmådig sanger.

Skrevet

Jeg var der og hørte på han sang en nydelig låt, men hva het den? Ja, hadde jeg bare husket det.

Skrevet

Hvis jeg ikke rører noe veldig, så var det noen som sa at den sangen var den samme som den siste sangen i filmen Notting Hill. Hvis du vet hvem det er da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...