Gå til innhold

Evindelige gaver...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen kreative forslag til gave?

Mottakerne (ektepar) skal feire felles 40-årslag i midten av juli, og jeg er bedt i selskapet.Han er min bror. Vi er ikke særlig close, dessverre. Har tenkt å kjøpe en ting til dem sammen - gjerne til huset. Helst ikke over 500.

Noen som gidder å komme med forslag?

På forhånd takk! Er helt tomt i hodet her nå:-(

Gjest Isbinne
Skrevet

Kjøp en opplevelse. Konsert- eller teaterbilletter? Ellers er jo gavekort en bra ting. Gavekort på en kunst- eller interiørforretning?

Gjest Cityrella
Skrevet

Personlig hater jeg å få ting til huset hvis det er pynteting eller noe. Vil bestemme selv, har sær smak. Men kasseroller og slike ting er vel ikke så smaksgreie.

Vet man ikke hva man vil gi er vel gavekort/ penger/ drikkevarer ol best?

Skrevet

Vannkoker. Jeg visste ikke at jeg trengte den da jeg fikk den, men nå er den uunværlig.

Gjest Cityrella
Skrevet

Rosendahl vinkaraffel og vannkaraffel får du til litt under 500 kr (hvis de drikker vin, da).

Veldig kjekt å ha ved gjesteservering i alle fall.

Se innom her:

http://www.presanger.no/offer.asp?id=626348

Hva er en vinkaraffel til da? Kamuflere papp- vin?

Mrs. Wallace
Skrevet

Lufte vinen.

Skrevet

Jepp!

hare1365380455
Skrevet

Kurv til å ha frukt i og en duk.

Gjest Cityrella
Skrevet

Mrs. Wallace svarer så riktig, så riktig. I tillegg til at det tar seg ut på et fint dekket bord.

Se her:

http://www.presanger.no/offer.asp?order=1&id=626347

I tillegg kan du jo også bruke den som du foreslår selv - helle vin fra kartong nedi.

Vel.. synes vinen er grei fra flaska jeg, den får da luftet seg mer enn nok om man åpner en stund før. Finest å servere fra flaske også, det ser ikke så billig og hjemmelaget ut da. Litt mer proft, som på restaurant.

Pappvin drikker jeg nok heller sjelden, så det trengs ingen vin karaffel hos meg.

Men vann karaffel til vinen kan være fint.

Gjest Nettopp
Skrevet

Vel.. synes vinen er grei fra flaska jeg, den får da luftet seg mer enn nok om man åpner en stund før. Finest å servere fra flaske også, det ser ikke så billig og hjemmelaget ut da. Litt mer proft, som på restaurant.

Pappvin drikker jeg nok heller sjelden, så det trengs ingen vin karaffel hos meg.

Men vann karaffel til vinen kan være fint.

njaaa... Vinen får ikke luftet seg så mye når den står i flasken. Det er en myte. Da får bare den øverste flaten luft. Skal man lufte en vin, må man helle den over i noe annet. Men hvor fin skal man egentlig være på det? jeg smaker ikke forskjell.

Gjest Cityrella
Skrevet

njaaa... Vinen får ikke luftet seg så mye når den står i flasken. Det er en myte. Da får bare den øverste flaten luft. Skal man lufte en vin, må man helle den over i noe annet. Men hvor fin skal man egentlig være på det? jeg smaker ikke forskjell.

Man heller jo over i glasset, det burde være nok. Men jeg kjenner heller ingen forksjell.

Gjest Elextra
Skrevet

Personlig hater jeg å få ting til huset hvis det er pynteting eller noe. Vil bestemme selv, har sær smak. Men kasseroller og slike ting er vel ikke så smaksgreie.

Vet man ikke hva man vil gi er vel gavekort/ penger/ drikkevarer ol best?

Er ikke kaseroller smaksgreie!?

Hehe, jeg hater å få billige kasseroller, som min far ynder å gi i gave i tide og utide. Godt oppdratt som jeg er, smiler og takker jeg pent.

Gjest Cityrella
Skrevet

Er ikke kaseroller smaksgreie!?

Hehe, jeg hater å få billige kasseroller, som min far ynder å gi i gave i tide og utide. Godt oppdratt som jeg er, smiler og takker jeg pent.

Regnet ikke med at folk kjøper billig "ræl" i gaver da.. men gaver er et herk altså. Alt man får som man ikke vil ha. Hva er galt med penger??

Skrevet

Regnet ikke med at folk kjøper billig "ræl" i gaver da.. men gaver er et herk altså. Alt man får som man ikke vil ha. Hva er galt med penger??

Det er mange som ikke synes det sømmer seg å gi penger, men personlig tar jeg gjerne imot penger i gave.

Skrevet

Basketball-nett og ball?

Det kjøpte jeg til mannen min i dag :o)

Gjest Cityrella
Skrevet

Det er mange som ikke synes det sømmer seg å gi penger, men personlig tar jeg gjerne imot penger i gave.

Nei, er vel bedre å gi noe som kastes, eller står i et skap og tar plass...

Kizza1365380506
Skrevet

Feil fasong på den vinkaraffelen til å bruke til vinlufting. Den er nok helst til pappvin ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...