Gjest USA-jente Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Er det noen som vet hva man skal gjøre når man jobber et år i USA og trenger forsikringer? F.eks. sykeforsikring og sånt. Man får ikke forsikret seg gjennom norsk forsikringsselskap så lenge man ikke er på norsk jord. Må man ta kontakt med et amerikansk forsikringsselskap? 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Du skal ha en reiseforsikring. Gouda og Europeiske går for å være gode. Snakk med dem hva du trenger. 0 Siter
Gjest glaice Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 http://www.bupa-intl.com/ BUPA International En god forsikring, men dyr.... Vi var en periode i utlandet, (hvor vi på en måte falt mellom to stoler) og fikk ikke dekket noe gjennom trygden i Norge. Ikke fikk vi reiseforsikring, fordi vi var borte for lenge.... men denne forsikringen var bra, og vi benyttet den. Fikk heldigvis ikke bruk for den! Men best å være på den sikre siden! 0 Siter
Gjest USA-jente Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Du skal ha en reiseforsikring. Gouda og Europeiske går for å være gode. Snakk med dem hva du trenger. Hei og takk for svar. Jeg ringte Europeiske, men de hadde ikke forsikringer som gjaldt om du oppholdt deg utenlands utover 45 dager. De tipset meg om et selskap som heter Bupa i USA som jeg også har fått svar om her. Så jeg får prøve det. :-) 0 Siter
Gjest USA-jente Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 http://www.bupa-intl.com/ BUPA International En god forsikring, men dyr.... Vi var en periode i utlandet, (hvor vi på en måte falt mellom to stoler) og fikk ikke dekket noe gjennom trygden i Norge. Ikke fikk vi reiseforsikring, fordi vi var borte for lenge.... men denne forsikringen var bra, og vi benyttet den. Fikk heldigvis ikke bruk for den! Men best å være på den sikre siden! Hei, og takk for svar! Jeg ringte faktisk Europeiske, men som du sa, så dekket ikke de lengre utenlandsopphold. De tipset meg også om Bupa. Så da får jeg prøve det! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.