Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg kjente en lymfeknute i venstre lysk som var litt hovnet opp for ca 3uker siden, å legen sa til meg at for at jeg skulle føle meg mest mulig trygg så tar vi en prøve for å sjekke dette.

alt var bra, men den er endå opphovnet, de andre er fine men den er lik som den var for 3uker siden.

Er dette normalt?

jeg får lett panikk for sånn som dette ettersom jeg har hatt laukemi 2ganger som barn, nå er jeg 28år å har vert frisk i snart 18år.

Mvh Tom

Skrevet

Siden prøvene var fine er det sikkert ikke noe galt. Kanskje det er psykisk, når du er redd for noe så...

Jeg har også hovne lymfeknuter noen ganger.

Skrevet

Siden prøvene var fine er det sikkert ikke noe galt. Kanskje det er psykisk, når du er redd for noe så...

Jeg har også hovne lymfeknuter noen ganger.

Hovner de opp av psykiske grunner?

jeg sliter kraftig psykisk å legger merke til alt.

jeg bruker en del sobril for å roe meg ned, i tilegg har jeg begynt på cipralex, men idag har jeg ikke tatt sobril så langt idag etter jeg har tatt en når jeg har våknet den site mnd.

Mvh Tom

Skrevet

Hovner de opp av psykiske grunner?

jeg sliter kraftig psykisk å legger merke til alt.

jeg bruker en del sobril for å roe meg ned, i tilegg har jeg begynt på cipralex, men idag har jeg ikke tatt sobril så langt idag etter jeg har tatt en når jeg har våknet den site mnd.

Mvh Tom

Det jeg mener er at hvis du er redd for at det er noen galt, så fortsetter de kanskje med å være hevede fordi du tenker så mye på det. Det er mange som har smerter og symptomer på alt mulig rart som det ikke feiler noen ting. Det er psykisk.

Skrevet

Ta en telefon til legen din. Det er jo helt forståelig at du er engstelig når du har hatt kreft.

Sikkert ikke noe i veien. Jeg har også tidvis hovne lymfer. Men ikke gå rundt og vær redd!

Trøsteklem

Skrevet

Ta en telefon til legen din. Det er jo helt forståelig at du er engstelig når du har hatt kreft.

Sikkert ikke noe i veien. Jeg har også tidvis hovne lymfer. Men ikke gå rundt og vær redd!

Trøsteklem

Hei

Jeg ringte idag å sprurte å de sa det var normalt, men vis jeg ville for å føle sikker hva å ta blodprøver, men det gjor jeg for 3uker siden å da var jo alt perfekt.

Burde jeg si til meg selv at jeg er frisk?

jeg kan vel ikke springe til legen for alt?noe jeg har gjort den siste tiden.

Takk for svar:)

Mvh Tom

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...