Gå til innhold

NHD -antipsykotika og alkohol


Sukk

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skrev et innlegg tidligere, vet ikke om du husker det..

jeg lurer på om det er mulig å bli veldig dopet hvis man kombinerer alkohol og nozinan.

Og om det er mulig å få en veldig rusopplevelse av det.. ?

Og om effekten går raskt ut?

Jeg spør ikke fordi jeg har tenkt å ruse meg, men fordi jeg prøver å etterforske hva jeg ble dopet ned på i forbindelse med noe jeg anmeldte...

Og de fant nozinan hos han som dopet meg.. + diverse antibaktrielle midler.. Flagyl+ trimetoprim +++..

Kan man drikke nozinan injeksjonsveske..?

håper du kan svare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vioola

jeg blandet antipsykotika truxal med alkohol her om dagen. Kjente meg helt dopa , fikk talevansker .ble ekstremt sløv og trett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg vet ikke sikkert, men jeg kan aldri tenke meg at en får en rusopplevelse av denne kombinasjonen. Jeg vil tro at en blir sløv og trett.

Virkningen av Nozinan sitter lenge i.

Jeg husker ditt tidligere innlegg, og jeg synes overhodet ikke det stemmer med virkningen av Nozinan (ikke helle kombinert med alkohol).

Det er sikkert mulig å drikke oppløsninger av Nozinan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kombinerte Nozinan og rikelig med alkohol i litt over én uke under et dugnadsarbeid. Vi pusset opp et gammelt hus.

I tillegg tok jeg Trilafon og Cipramil.

Var kanskje litt trøttere om kvelden og tung om morgenen. Men ellers stod jeg på stiger, skrapet, malte, laget mat, snakket flytende og var kontrollert ruset kun på alkoholen som vi hadde som en slags "feriekos".

No problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...