Lillemus Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Atte det passer med en sjokoladebit til hvitvin ja? Skål! 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Hmmm, jeg har aldri prøvd, tror jeg. Jeg synes ikke det høres så fantastisk ut. Derimot passer det finfint med kirsebær eller bringebær til rødvin fant jeg ut her om dagen 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 Hmmm, jeg har aldri prøvd, tror jeg. Jeg synes ikke det høres så fantastisk ut. Derimot passer det finfint med kirsebær eller bringebær til rødvin fant jeg ut her om dagen Har bare hvitvin - og det kjennes som det holder! ;o) *Fnis* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Nei, men jordbær og champis er veldig godt! 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 Nei, men jordbær og champis er veldig godt! Pøh! Sjokolade og hvitvin gikk ned på høykant det! 0 Siter
Osiris Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Passer utmerket det! Kos deg og nyt både vin og sjokolade 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det er vel strengt tatt bedre med en dessertvin til sjokkis - men alt går! ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Pøh! Sjokolade og hvitvin gikk ned på høykant det! Blei ikke vinen jævlig sur, dah? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 Det er vel strengt tatt bedre med en dessertvin til sjokkis - men alt går! ;o) Flaska ble åpnet på lørdag så den holder seg nok ikke lengre enn til i kveld. Nemlig. Men herregud - så lit ejeg tåler! 0 Siter
Babette Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Flaska ble åpnet på lørdag så den holder seg nok ikke lengre enn til i kveld. Nemlig. Men herregud - så lit ejeg tåler! Og da begynner det vel å krible litt i gamla...? Sånn er i alle fall jeg. De to første glassene styrter rett ned i underlivet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 Og da begynner det vel å krible litt i gamla...? Sånn er i alle fall jeg. De to første glassene styrter rett ned i underlivet. Mensen er på gang så gamla holder seg pent i ro, men ellers går det første vinglasset rett i underlivet på meg også ja! Kanskje det er noe jeg må fortelle Sussebassen ved en anledning...? ;o) Ikke at det har vært nødvendig med hjelp så langt. *Hihi* 0 Siter
Dory Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Sjokolade er bra. Hvitvin er bra. Ja, det tenker jeg samakte digg ja... *Missunnelig* 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jeg synes sjokolade passer til det meste jeg! Kanskje ikke til biff, men ellers... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Det er vel strengt tatt bedre med en dessertvin til sjokkis - men alt går! ;o) Dessertvin kan vel ofte bli litt for søtt til sjokolade synes jeg... ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Dessertvin kan vel ofte bli litt for søtt til sjokolade synes jeg... ) Mnja, det kommer vel an på både sjokoladen og vinen. Ellers er champagne aldri feil til noe som helst. ;oD 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Dessertvin kan vel ofte bli litt for søtt til sjokolade synes jeg... ) Mnja, det kommer vel an på både sjokoladen og vinen. Ellers er champagne aldri feil til noe som helst. ;oD 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.