Gjest KariKruskakli Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Nettopp derfor skal du i alle fall ikke ha den lårkorte. Når det gjelder lang kjole, vet jeg ikke helt. Det kommer an på hvor stivpyntet den er. Hvis den hadde passet i en konfirmasjon, er den vel ikke helt tingen til en uformell sommerfest. Men det kommer an på stilen og stoffet. Jeg har en hel-lang kjole i stretch-aktig stoff, den er dypt utringet og kroopsnær, og fin med push-up BH under. Den hadde passet godt på sommerfest. Riktignok med sort bunnfarge, men mønster i knallfarger. Nettopp derfor skal jeg ikke ha den lårkorte nei. Jeg er enig. Den er utelukket nå. Men den lange er helt enkel. Så enkel som den kan bli. Med tynne stropper over skuldrene. Sitter pent til kroppen, uten å være pølseskinn.Så svinger den ut fra rompa og ned. Ikke noe dill dall og jåleri. Bare helt enkel og ensfarget. Men det er stoffet som gjør at jeg tror den kan se litt formell ut.Den er liksom blank og skinnende og fargen er hudfarget eller svak svak svak aprikos. Jeg har en sånn lang greie som man liksom skal bære sånn elegant rundt armene også. Men den dropper jeg. Da blir jeg ihvertfall for formell. Da ser det ut som jeg skal i brylupp. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 He he, nei jeg skal bare til Asker. Nei, midt på låret går ikke. Det var godt du sa det, for da er jeg helt sikker på at den kan jeg bare glemme ihvertfall. Datteren min sa det samme. Den kjolen du beskriver, høres litt ut som den jeg kjøpte i går,bare at den er hvit og jeg ga den til datteren min. Den var egentlig kjempelekker, men det går ikke an å ha behå under. Ryggen er helt åpen og brystvortene synes gjennom. Det går an å få kjøpt BHer som man bare klistrer på foran. Den kjolen høres forresten fin ut, hvor kjøpte du den? 0 Siter
Babette Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Nettopp derfor skal jeg ikke ha den lårkorte nei. Jeg er enig. Den er utelukket nå. Men den lange er helt enkel. Så enkel som den kan bli. Med tynne stropper over skuldrene. Sitter pent til kroppen, uten å være pølseskinn.Så svinger den ut fra rompa og ned. Ikke noe dill dall og jåleri. Bare helt enkel og ensfarget. Men det er stoffet som gjør at jeg tror den kan se litt formell ut.Den er liksom blank og skinnende og fargen er hudfarget eller svak svak svak aprikos. Jeg har en sånn lang greie som man liksom skal bære sånn elegant rundt armene også. Men den dropper jeg. Da blir jeg ihvertfall for formell. Da ser det ut som jeg skal i brylupp. Da sier jeg nei til den lange. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Tja, jeg vet ikke helt. De er jo en 8-9 år eldre enn meg hele gjengen. Men kjerringer?. Nei bare et par stykker av dem. Jeg har alltid hatt sikker smak, og aldri vært nødt til å spørre noen om hva jeg skal ha meg. Men akkurat nå ble jeg så usikker. Jeg blir 39 om noen dager, og må vel tenke på at jeg snart er voksen he he. Dessuten er jeg veldig tynn, og da er det så lett og se litt fjortis ut, hvis man går med feil kjole hvis du skjønner. Angående det å være voksen: moren min går fortsatt med miniskjørt, og hun er noen år eldre enn deg. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Da sier jeg nei til den lange. Bra! Jeg liker ærlige svar. Nå har jeg luket ut de to ihvertfall, og da blir det litt lettere. Men nå får jeg gjøre noe annet enn å tenke på kjoler ) Det ordner seg nok. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jeg ville ikke brukt lang kjole. Finn en "kort" kjole, eller et skjørt og en pen topp/bluse til. Bruk farger du føler deg vel i. Husk en cardigan/lett jakke til, hvis det er fare for at dere tar en tur ut i sommernatten i hvert fall. Ja det skal jeg huske. Det blir båt til og fra. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det går an å få kjøpt BHer som man bare klistrer på foran. Den kjolen høres forresten fin ut, hvor kjøpte du den? Jeg er så dårlig på å huske navn på butikker. Det var en butikk i Bogstadveien (Oslo altså) Skal spørre datteren min når hun kommer hjem. Hun var med og husker det sikkert. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Jeg er så dårlig på å huske navn på butikker. Det var en butikk i Bogstadveien (Oslo altså) Skal spørre datteren min når hun kommer hjem. Hun var med og husker det sikkert. Hehe.. takk :-) Jeg sliter med å finne meg noen fine sommerkjoler, jeg har ikke funnet en eneste en. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Hehe.. takk :-) Jeg sliter med å finne meg noen fine sommerkjoler, jeg har ikke funnet en eneste en. Hun sier at butikken heter ett eller annet Pink, men husker ikke mer enn det. Den lå ihvertfall ganske langt ned i Bogstadveien. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Hun sier at butikken heter ett eller annet Pink, men husker ikke mer enn det. Den lå ihvertfall ganske langt ned i Bogstadveien. Ok, takk, jeg får vist ta meg en tur til Oslo snart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.